DAN SJEĆANJA NA ŽRTVE DOMOVINSKOG RATA I DAN SJEĆANJA NA ŽRTVU VUKOVARA I ŠKABRNJE

Općina Križ i ove godine, s velikim pijetetom obilježava Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Vukovar je bio i ostao simbol pobjede te trajni podsjetnik na sve one koji su dali svoj život za Domovinu.

Pozivamo sve da se dostojanstveno, iz svojih domova, 18 studenoga prisjete žrtve Grada heroja te zapale lampion i pridruži nam se u sjećanju na hrvatski ponos Grad Vukovar.

Općina Križ i ove godine ugostila je i otpratila nekolicinu biciklista koji sudjeluju u akciji Biciklom za Vukovar u sklopu koje desetu godinu za redom prevaljuju put dug 300 km od Zagreba do Vukovara.

Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje obilježit će se prigodno i u Osnovnoj školi Milke Trnine Križ te u Dječjim vrtiću Križ.

Već tradicionalno, Velečasni Božo Pinjuh u Župnoj crkvi Uzvišenja Svetog Križa u Križu 18. studenoga 2021. godine u 17:40 sati služiti će Svetu misu i kratko klanjanje te moliti za sve branitelje u znak sjećanja na žrtvu Vukovara. Zvona naše Župne crkve u 18 sati i 11 minuta, u sklopu hvale vrijedne akcije „ZVON za Vukovar“, zajedno s mnogim crkvenim zvonima u Hrvatskoj zazvoniti će u znak sjećanja na žrtve Vukovara.

Valentinovo uz besplatan koncert Damira Kedže

Općina Križ ove je godine za sve zaljubljene pripremila pravu glazbenu poslasticu. Na samo Valentinovo, 14. veljače 2019. godine (četvrtak), s početkom u 19 sati, u Domu kulture Josip Badalić, Damir Kedžo održat će koncert uz pratnju gitare te otpjevati neke od svojih najljepših ljubavnih balada među kojima i najnoviji hit, pjesmu Srce mi umire za njom.
Koncert je besplatan!

Božićna i novogodišnja čestitka

Drage sugrađanke i sugrađani,

na kraju ove godine od srca zahvaljujem na povjerenju i potpori koju nam pružate u cilju ostvarenje zadanih ciljeva. Puni nade ulazimo u novu godinu sa željom da se nastavi sve što je dobro te da svu snagu usmjerimo prema boljitku naše Općine. Božićni blagdani vrijeme su obiteljskog okupljanja i prijateljskih susreta. U ove blagdanske dane pozvani smo živjeti u duhu međusobnog uvažavanja, solidarnosti, razumijevanja, dobrote i ljubavi. S tom nadom i vjerom svim ljudima dobre volje želim blagoslovljen Božić, a u Novoj 2019. godini obilje zdravlja, sreće i uspjeha.

Vaš načelnik,
Marko Magdić, struč. spec. oec.

U prodaji ulaznice za predstavu Sladoled Teatra Gavran

Općina Križ u suradnji s Teatrom Gavran  ovoga puta predstavlja vam odlučnu komediju Mire Gavrana pod nazivom Sladoled. Glavne uloge igraju Ana Vilenica i Mladena Gavran koje igraju majku i kći čiji se uzajamni odnos i odnos prema muškarcima koji su ih sudbinski odredili opisuje kroz dinamične i humoristične scene. Zašto predstava nosi ime Sladoled, neka ostane tajna koju će te saznati ako dođete na predstavu 20.04.2018. godine u petak s početkom u 20 sati u Domu kulture Josip Badalić Križ.

Ulaznice po cijeni od 30 kn možete kupiti u Knjižnici i čitaonici Križ, ali i uoči predstave.

Sladoled-programska OK

 

JAVNI POZIV za isticanje kandidature za izbor članova Savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika

Na temelju Zaključka Općinskog vijeća Općine Križ o utvrđivanju teksta Javnog poziva za isticanje kandidature za izbor članova Savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika (KLASA: 021-01/17-01/05 URBROJ: 238/16-01-17-1 od 18. 12. 2017. godine), objavljuje se JAVNI POZIV za isticanje kandidature za izbor članova Savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika

Kandidature za članove Savjeta mladih Općine Križ i njihove zamjenike temeljem Javnog poziva mogu istaći udruge koje su sukladno statutu ciljno i prema djelatnostima opredijeljene za rad s mladima i za mlade, učenička vijeća, studentski zborovi, podmladci političkih stranaka i neformalnih skupina mladih (skupina od najmanje 20 mladih), sa sjedištem ili boravištem na području Općine Križ.

Ovlašteni predlagatelji kandidature za članove Savjeta mladih Općine Križ i njihove zamjenike temeljem Javnog poziva, dužni su prilikom isticanja kandidatura za članove Savjeta mladih Općine Križ predložiti i zamjenika za svakog kandidata za člana savjeta mladih.

Kandidati za članove Savjeta mladih i njihovi zamjenici, u trenutku podnošenja kandidature za članove Savjeta mladih Općine Križ i njihove zamjenike moraju biti u dobi od navršenih petnaest (15) do navršenih trideset (30) godina s prebivalištem ili boravištem na području Općine Križ.

Prijedlozi ovlaštenih predlagatelja obvezno sadrže sljedeće podatke:

  • naziv i sjedište ovlaštenog predlagatelja
  • podatke o kandidatu (ime i prezime, datum i godina rođenja, OIB, prebivalište ili boravište)
  • obrazloženje prijedloga

Pisani i obrazloženi prijedlozi ovlaštenih predlagatelja zajedno sa potpisanim Izjavama o prihvaćanju kandidature svakog pojedinog kandidata (člana i zamjenika člana) dostavljaju se osobno u općinsku upravu Općine Križ ili poštom na adresu: Općina Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, Odbor za izbor i imenovanja Općinskog vijeća Općine Križ, s naznakom: Prijedlog kandidata za izbor članova Savjeta mladih Općine Križ  i njihovih zamjenika.

Prijedlog kandidata i njihovih zamjenika koji je nepravovremen, nepotpun ili nepravilno sastavljen neće se razmatrati.

Rok za dostavu prijedloga je 15 dana od objave ovog javnog poziva na internetskoj stranici Općine Križ www.opcina-kriz.hr.

Odbor za izbor i imenovanja Općinskog vijeća Općine Križ obaviti će provjeru formalnih uvjeta prijavljenih kandidata te u roku od 15 dana od isteka roka za podnošenje prijava, sastaviti izvješće o provjeri formalnih uvjeta, te utvrditi popis važećih kandidatura.

Izvješće o provjeri formalnih uvjeta i popis važećih kandidatura Odbor za izbor i imenovanja dostavlja Općinskom vijeću Općine Križ i objavljuje se na internetskoj stranici Općine Križ.

Općinsko vijeće Općine Križ na prvoj sjednici od dana objave popisa važećih kandidatura za izbor članova Savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika, raspravlja izvješće o provjeri formalnih uvjeta i s popisa važećih kandidatura za članove Savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika, tajnim glasovanjem bira članove Savjeta mladih Općine Križ i njihove zamjenike, na vrijeme od tri godine.

Obrazac za isticanje kandidature za izbor članova savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika

Izjava o prihvaćanju kandidature

Popis predlagatelja koji pripadaju neformalnoj skupini mladih

Dan objave Javnog poziva za isticanje kandidature za izbor članova Savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika smatra se 5.01.2018. godine (petak), a zadnji rok za dostavu prijedloga sukladno Zakonu o općem upravnom postupku (“Narodne novine” br. 47/09.) je zaključno sa 22.01.2018. godine (ponedjeljak).

Zakjučak o utvrđivanju teksta Javnog poziva za isticanje kandidature za izbor članova Savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika

Javni poziv za isticanje kandidature za izbor članova Savjeta mladih Općine Križ i njihovih zamjenika

ODLUKA O OSNIVANJU SAVJETA MLADIH OPĆINE KRIŽ

ZAKON O SAVJETIMA MLADIH

Kićenje centralnog bora u Križu i paljenje lampica

Ovog petka 1. prosinca 2017. godine, od 16 sati Dječji vrtić Križ i Općina Križ pozivaju sve na druženje u centru Križa. Djeca, odgojiteljice i roditelji djece Dječjeg vrtića Križ kititi će centralni bor u Križu ukrasima koje su sami izradili u Dječjem vrtiću. Biti će tu i toplog čaja i kolača, a atmosferu će zagrijati Limena glazba Križ. U 16:30 sati svi zajedno palimo lampice na boru i u parku u Križu.

Svi ste pozvani!

U slučaju ružnog vremena i padalina, događanje se odgađa.

Podsjetimo da će 03.12.2017. godine u nedjelju, nakon Svete mise u 9 sati biti zapaljena prva adventska svijeća.

 

OVOG PETKA 12.05.2017. GODINE SVI U KINO!

Općina Križ u suradnji s 2iFILMOM  nastavlja svoj projekt besplatnih kino projekcija za one najmlađe ali i za odrasle u kinu u Križu. Ovog petka 12.05.2017. godine u 18 sati očekuje vas animirani pustolovni film UPS!Noa je otišao. Povedite mališane da otkriju kako izgleda kada se mali junaci upuste u veliku avanturu jer ne uspiju ući u Noinu arku.

Nakon crtića istog dana od 20 sati pogledajte akcijsku komediju  Full speed ili Obitelj bez kočnica, u kojoj se privrženost i živci testiraju do krajnjih granica kada se mehanizam za održavanje stalne brzine na automobilu pokvari i obitelj punom brzinom juri na ljetni odmor.

http://www.2ifilm.hr/ups_noa_je_otisao/

http://www.2ifilm.hr/full-speed/

 

 

 

 

 

Pozivamo vas na projekciju filma Ma-ma u povodu Međunarodnog dana žena

Općina Križ u suradnji s Udrugom Europa  Donna Hrvatska i Discovery filmom poziva Vas na besplatnu projekciju filma Ma–ma s Penelope Cruz u glavnoj ulozi, u povodu Međunarodnog dana žena, a za  sve žene priprema posebno iznenađenje! Projekcija filma održati će se u srijedu 08.03.2017. godine u 19 sati u Domu kulture Josip Badalić.

U povodu Međunarodnog dana žena, Općinski načelnik Općine Križ Marko Magdić, donio je Zaključak o izdvajanju financijskih sredstava za sufinanciranje projekta Udruge Europa Donna Hrvatska u iznosu od  5.000,00 kuna, u sklopu akcije za borbu protiv raka dojke, te sudjelovanje u akciji „Darujmo ružičasti život“ za kupnju aparata za intraoperativno zračenje koji uvelike pomaže ženama oboljelim od raka dojke.

Riječ je o filmu iz 2016. godine koji govori o Magdi, mladoj ženi, supruzi i majki koja se susreće s dijagnozom raka dojke. Slijedi ustrajna borba mlade žene koja odluči zadržati dijete pod svaku cijenu.

Trajanje: 111 min.
Zemlja:
ŠpanjolskaFrancuska
Redatelj:
Julio Medem
Uloge:
Penélope CruzLuis TosarAsier Etxeandia

Natječaj za dodjelu stipendija učenicima i studentima s područja Općine Križ za školsku/akademsku godinu 2016./2017.

OPĆINSKI NAČELNIK OPĆINE KRIŽ RASPISUJE: Natječaj za dodjelu stipendija učenicima i studentima s područja Općine Križ za školsku/akademsku godinu 2016./2017.
Natječajem za dodjelu stipendija za školsku/akademsku godinu 2016./2017. učenicima s područja Općine Križ dodijeliti će se 10 (deset) stipendija, a studentima s područja Općine Križ 10 (deset) stipendija i to:
– prema kriteriju izvrsnosti ukupno 8 (osam) stipendija: učenicima 4 (četiri) stipendije u iznosu od =500,00 kn (slovima:petstokuna) mjesečno, a studentima 4 (četiri) stipendije u iznosu od =1.000,00 kn (slovima:tisućukuna) mjesečno;
– dodijeliti će se ukupno 12 (dvanaest) stipendija prema socijalnom kriteriju: učenicima 6 (šest) stipendija u iznosu od =500,00 kn (slovima:petstokuna) mjesečno, a studentima 6 (šest) stipendija u iznosu od =1.000,00 kn (slovima:tisućukuna) mjesečno.
Stipendija prema kriteriju umjetničke darovitosti – Stipendija Milke Trnine dodijeliti će se jednom učeniku ili jednom studentu prema Pravilniku o stipendiranju učenika i studenata s područja Općine Križ („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 32/13. i 19/14.), te ako se stipendija dodijeli učeniku tada u iznosu od =500,00 kn (slovima:petstokuna) mjesečno, a ako se stipendija dodijeli studentu tada u iznosu od =1.000,00 kn (slovima:tisućukuna) mjesečno i pripada korisniku deset mjeseci tijekom školske/akademske godine.
Pravo sudjelovanja na natječaju prema kriteriju izvrsnosti imaju učenici srednjih škola i studenti koji udovoljavaju sljedećim uvjetima:
UČENICI:
• da su državljani Republike Hrvatske sa stalnim prebivalištem na području Općine Križ najmanje 1 (jednu) godinu prije dana raspisivanja natječaja
• da su redoviti učenici srednje škole
• da su završili prethodna četiri razreda osnovne škole (učenici prvog razreda srednje škole) s najmanjom prosječnom ocjenom od 4,9 odnosno s jedinstvenom prosječnom ocjenom za prethodne dvije godine školovanja (učenici viših razreda) od najmanje 4,5
• da je ukupni dohodak po članu kućanstva jednak ili manji od 4.000,00 kn.
STUDENTI:
• da su državljani Republike Hrvatske s prebivalištem na području Općine Križ najmanje 1 (jednu) godinu prije dana raspisivanja natječaja
• da su redoviti studenti
• da nisu stariji od 26 godina
• da su završili srednju školu (studenti prve godine studija) s najmanje prosječnom ocjenom od 4,5 odnosno s jedinstvenom prosječnom ocjenom za prethodne dvije godine školovanja (studenti viših godina) od najmanje 4,0 te da su u prethodnoj godini ostvarili minimalno 50 ECTS bodova.
• da je ukupni dohodak po članu kućanstva jednak ili manji od 4.000,00 kn.
Pravo sudjelovanja na natječaju prema socijalnom kriteriju imaju učenici srednjih škola i studenti koji udovoljavaju sljedećim uvjetima:
UČENICI:
• da su državljani Republike Hrvatske s prebivalištem na području Općine Križ najmanje 1 (jednu) godinu prije dana raspisivanja natječaja
• da su redoviti učenici srednje škole
• da su završili prethodne dvije godine školovanja s najmanje prosječnom ocjenom od 3,5
• da je ukupni dohodak po članu kućanstva jednak ili manji od 2.500,00 kn.
STUDENTI:
• da su državljani Republike Hrvatske s prebivalištem na području Općine Križ najmanje 1 (jednu) godinu prije dana raspisivanja natječaja
• da su redoviti studenti
• da nisu stariji od 26 godina
• da su završili prethodne dvije godine školovanja s najmanjom prosječnom ocjenom od 3,5 te da su u prethodnoj godini (studenti viših godišta) ostvarili minimalno 40 ECTS bodova
• da je ukupni dohodak po članu kućanstva jednak ili manji od 2.500,00 kn.
Kriteriji za dodjelu stipendija utvrđeni su Pravilnikom o stipendiranju učenika i studenata s područja Općine Križ („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 32/13. i 19/14.).
Prijave na natječaj podnose se isključivo na obrascima koji se mogu preuzeti u prostorijama općinske uprave u Križu, Trg Svetog Križa 5 ili na službenim web stranicama Općine Križ, www.opcina-kriz.hr.
Uz prijavu je potrebno priložiti sljedeće dokumente:
• osobna iskaznica ili domovnica (preslika)
• potvrda obrazovne ustanove o upisu na redovno školovanje
• preslika svjedodžbe četiri prethodna razreda škole za učenike prvih razreda srednje škole i preslika svjedodžbe dva prethodna razreda škole za drugi, treći i četvrti razred škole
• preslika svjedodžbe svih razreda srednje škole za studente prve godine i preslika svjedodžbe četvrtog razreda srednje škole i potvrda obrazovne ustanove o ostvarenom prosjeku ocjena prve godine studija za studente druge godine studija, a za studente viših godina studija, preslika potvrde obrazovne ustanove o ostvarenom prosjeku ocjena prethodne dvije godine studija.
• izjava o članovima zajedničkog domaćinstva (na obrascu Prijave) te preslika osobne iskaznice članova domaćinstva
• potvrde o mjesečnim primanjima svih članova domaćinstva za razdoblje od 3 (tri) mjeseca koja prethode natječaju
• uvjerenje Porezne uprave o prihodima druge naravi (ukoliko postoje)
• uvjerenje Zavoda za zapošljavanje za nezaposlene članove domaćinstva
• dokaze o postignućima na natječajima i priznanjima
• dokaze o posebnim obiteljskim prilikama (dijete bez jednog ili oba roditelja, dokazi o invalidnosti)
Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendija objavljuje se na internet stranici Općine Križ te oglasnoj ploči Općine Križ u roku do 30 dana od dana isteka roka za podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija. U roku od 8 dana od dana objavljivanja prijedloga liste svaki kandidat može podnijeti pisani prigovor na listu Općinskom načelniku Općine Križ.
Općinski načelnik donosi odluku o prigovoru u roku 8 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora.
Odluka o prigovoru je konačna.
Nakon isteka rokova za podnošenje prigovora i odluke o prigovorima, Povjerenstvo za dodjelu stipendija utvrđuje konačnu listu kandidata koju prosljeđuje Općinskom vijeću Općine Križ koje donosi odluku o dodjeli stipendija.
Odluka Općinskog vijeća o dodjeli stipendija je konačna.
Natječaj će biti objavljen 29.09.2016. godine (četvrtak), na internet stranici Općine Križ, lokalnom radiju te oglasnoj ploči Općine Križ, a rok za podnošenje prijava na natječaj s propisanom dokumentacijom je 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja, odnosno do zaključno s danom 14.10.2016. godine (petak) na adresu:
Općina Križ
Povjerenstvo za dodjelu stipendija
Trg Svetog Križa 5
10314 Križ

PRIJAVNI OBRAZAC STIPENDIJE UČENICI 206.-2017.
PRIJAVNI OBRAZAC STIPENDIJA STUDENTI 2016.-2017.
Odluka-o-broju-stipendista-i-visini-stipendija-2016.-2017.

http://www.opcina-kriz.hr/kriz/drustvene-djelatnosti/skolstvo

Dan narcisa u Općini Križ

Udruga edukacijom protiv raka dojke Zagrebačke županije tradicionalno organizira humanitarnu akciju obilježavanja „Dana narcisa“ koja se ove subote 25. ožujka 2023. godine održala u gradovima i općinama Zagrebačke županije pa tako i u Općini Križ.
Narcise su se prodavale u centru Križa i u Novoselcu, a akciji su prodajom narcisa podržali članovi i članice Općinskog vijeća Općine Križ.
Općina Križ kupila je cvijeće koje se prodavalo na području Općine, a sav prikupljen novac namijenjen je za rad Udruge edukacijom protiv raka dojke Zagrebačke županije. Iako je akcija trebala trajati do podne, usprkos ružnom vremenu i ove godine u rekordnom roku prodane su sve narcise, a prikupljen novac bit će uplaćen na račun Udruge edukacijom protiv raka dojke Zagrebačke županije u cilju podupiranja akcija u borbi protiv raka dojke.

OBAVIJEST OPĆINSKOG NAČELNIKA o početku sanacije kolnika u Česmanskoj ulici u Novoselcu i Čazmanskoj ulici u Razljevu

Obavještavaju se građani da je za ponedjeljak 27. ožujka, 2023. godine planiran početak izvođenja radova na interventnoj sanaciji kolnika u Česmanskoj ulici u Novoselcu i Čazmanskoj ulici u Razljevu. Radovi obuhvaćaju dionicu u duljini od otprilike 3250 metara županijske ceste odnosno od raskrižja Moslavačke i Česmanske ulice u Novoselcu do završetka naselja Razljev. Predviđeno vrijeme, odnosno trajanje izvođenja radova je od 27. ožujka 2023 godine u 07,00 sati do 21. travnja 2023 godine u 17,00 sati.
U vrijeme izvođenja radova spomenuta dionica ceste bit će zatvorena od 27.03. do 21.04. za sav promet što će se regulirati prometnim znakovima. Obilazni pravac je:
ŽC 3124 (Obedišće) — ŽC 3124 (Vidrenjak) — ŽC 3158 (Velika Ludina) — ŽC 3130 (Mala Ludina) — ŽC 3130 (Kompator) — ŽC 3130 (Mustafina Klada) — ŽC 3128 (Rečica Kriška)
i obrnuto.

U narednom periodu, a nakon završetka radova na dionici Česmanske ulice u Novoselcu i Čazmanske ulice u Razljevu u planu je i nastavak uređenja navedene županijske ceste sve do granice Općine Križ, odnosno kroz cijelo naselje Rečica Kriška.


Zahvaljujemo na razumijevanju.
Općinski načelnik Općine Križ
Marko Magdić, mag.oec.

USKRSNA IZLOŽBA UDRUGE ŽENSKE RUKE I POTRAGA ZA ČOKOLADNIM JAJIMA

U četvrtak 30. ožujka 2023. godine u 17,00 sati u parku u Križu, prostoru nekadašnje FINA-e Udruga ženske ruke, priprema izložbu pod nazivom ” Uskrsne priče iz dvorišta”. Kao i uvijek, oduševit će nas radovima vrijednih ruku svojih članica koje danima marljivo rade i stvaraju kreacije tematski vezane uz najveći kršćanski blagdan, Uskrs. Izložba će biti otvorena u 17,00 sati, a u suradnji s Općinom Križ i Dječjim vrtićem Križić-kružić Udruga je pripremila i iznenađenje za najmlađe, potragu za čokoladnim Uskrsnim jajima u parku u Križu.

U prilogu nekoliko slika iz Uskrsnih radionica Udruge ženske ruke u prostorijama udruge na kojima članice pripremaju izložbu ” Uskrsne priče iz dvorišta“.

Plan preventivne proljetne sustavne deratizacije na području Općine Križ u 2023.godini

Na temelju sklopljenog Ugovora o sustavnoj preventivnoj deratizaciji na području Općine Križ za 2023. godinu s tvrtkom Škarda-sanitarna zaštita d.o.o. Čazma, a u cilju provođenja preventivno sanitarnih mjera zaštite ljudi, privrednih dobara i objekata, objavljuje se:

PLAN DERATIZACIJE NA PODRUČJU OPĆINE KRIŽ

27. ožujak 2023.         –           OBEDIŠĆE, OKEŠINEC I VEZIŠĆE

28. ožujak 2023.         –           RAZLJEV I REČICA KRIŠKA, KONŠČANI

29. ožujak 2023.         –           NOVOSELEC

30. ožujak 2023.         –           NOVOSELEC

31. ožujak 2023.         –           VELIKA I MALA HRASTELNICA I JOHOVEC

03. travanj 2023.        –           ŠIRINEC, BUNJANI I ŠUŠNJARI

04. travanj 2023.        –           GORNJI, DONJI PRNJAROVAC I KRIŽ

05. travanj 2023         –           KRIŽ

Deratizacija će svakog navedenog dana započeti u 9,00 sati, a u slučaju lošeg vremena (oborine) prenosi se na slijedeći naredni dan bez padavina.

Ove subote obilježava se Dan narcisa u Općini Križ

U subotu 25. ožujka 2023. godine, na nivou cijele Hrvatske održat će se akcija obilježavanja Dana narcisa posvećena borbi protiv raka dojke. U Zagrebačkoj županiji akciju organizira Udruga edukacijom protiv raka dojke Zagrebačke županije, u sklopu koje će se narcise prodavati i u centru Križa te u Novoselcu kod trgovine Studenac i to od 9 do 12 sati. Kupnjom narcisa podržite ovu hvale vrijednu humanitarnu akciju jer sredstva prikupljena prodajom narcisa bit će uplaćena na račun Udruge edukacijom protiv raka dojke Zagrebačke županije.

JAVNI POZIV za dodjelu potpora sukladno Programu potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2023. godinu

Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20),  članaka 54. i 101. Statuta Općine Križ (“Glasnik Zagrebačke županije” br. 11/21) i članka 6. Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2023. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 50/22), po prethodno pribavljenom Mišljenju Ministarstva poljoprivrede (KLASA: 404-01/22-01/122, URBROJ: 525-07/311-22-2 od 19. prosinca 2022. godine), Općinski načelnik Općine Križ raspisuje

JAVNI POZIV za dodjelu potpora sukladno Programu potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2023. godinu

I. PREDMET JAVNOG POZIVA:

Predmet javnog poziva je dodjela potpora male vrijednosti u poljoprivredi na području Općine Križ za 2023. godinu sukladno pravilima EU o pružanju državne potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju propisanim:

– Uredbom Komisije (EU) br. 1408/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potporu de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 352, 24.12.2013.) i Uredbom Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o promjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 51/1, 22.2.2019.) – u daljnjem tekstu: Uredba 1408/2013

– Uredbom Komisije (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (SL L352, 24.12.2013.) i Uredbom Komisije (EU) br. 2020/972 od 02. srpnja 2020. godine o izmjeni Uredbe (EU) br. 1407/2013 u pogledu njezina produljenja i o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014  u pogledu njezina produljenja i odgovarajućih prilagodbi (SL L 215, 07.07.2020.) – u daljnjem tekstu: Uredba 1407/2013.

II. DEFINICIJA POJMOVA:

U smislu ovog Javnog poziva definiraju se sljedeći pojmovi:

  1. “Potpora” podrazumijeva dodjelu namjenskih bespovratnih novčanih sredstava iz proračuna Općine Križ za sufinanciranje aktivnosti koje su predmet Javnog poziva.
  2. “Podnositelj”  je svaki poduzetnik koji podnosi zahtjev za ostvarenje potpore temeljem ovog Javnog poziva.
  3. “Korisnik” je svaki poduzetnik koja udovoljava uvjetima za dodjelu potpore.
  4. “Poljoprivredni proizvod” znači proizvodi navedeni u Prilogu I. Ugovora o funkcioniranju Europske unije, osim proizvoda ribarstva i akvakulture obuhvaćenih Uredbom Vijeća (EZ) broj 104/2000.
  5. “Primarna poljoprivredna proizvodnja” znači proizvodnja proizvoda iz tla ili stočarstva navedenih u Prilogu I. Ugovora o funkcioniranju Europske unije bez obavljanja dodatnih radnji kojima bi se promijenila priroda tih proizvoda.
  6. “Prerada poljoprivrednih proizvoda” znači svako djelovanje na vlastitom poljoprivrednom proizvodu čiji je rezultat proizvod koji je i sam poljoprivredni proizvod, osim djelatnosti na poljoprivrednim dobrima koje su neophodne za pripremu životinjskih ili biljnih proizvoda za prvu prodaju.

III. PRIHVATLJIVI KORISNICI:

Prihvatljivi korisnici ovog Programa mogu biti poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava ili Upisnik poljoprivrednika, sa sjedištem i poljoprivrednom proizvodnjom (poljoprivredno zemljište, nasadi, stoka, gospodarski objekti i sl.) na području Općine Križ, te poljoprivredna gospodarstva sa sjedištem u Općini Križ i poljoprivrednom proizvodnjom izvan područja Općine Križ, a koja zadovoljavaju kriterije propisane za pojedine aktivnosti.

Poljoprivredno gospodarstvo obuhvaća sljedeće subjekte u poljoprivrednoj proizvodnji: obiteljska poljoprivredna gospodarstva, samoopskrbna poljoprivredna gospodarstva, poljoprivredna gospodarstva, trgovačka društva, obrte i zadruge registrirane za obavljanje poljoprivredne djelatnosti.

Na javni poziv ne mogu se javiti podnositelji u stečaju i postupku likvidacije (zatvaranja) i oni koji imaju nepodmirene obveze prema Općini Križ odnosno državnom proračunu.

IV. PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI:

Općina Križ će u 2023. godini dodjeljivati potpore sukladno Uredbi 1408/2013 te sukladno Uredbi 1407/2013 (odnosi se na mjere 2.9., 2.10. i 3.) i članku 5. Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2023. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 50/22) za sljedeće aktivnosti:

Mjera 2. Subvencije za poljoprivrednike

2.1. Analize (tla, poljoprivrednih proizvoda, stočne hrane i sl.)

2.2. Potpora za nabavu i postavljanje sustava za navodnjavanje

2.3. Kupnja opreme i mehanizacije za obavljanje poljoprivredne proizvodnje

2.4. Kupnja, građenje i opremanje plastenika i staklenika

2.5. Kupnja višegodišnjih biljaka

2.6. Građenje i/ili rekonstrukcija putne mreže unutar gospodarstva

2.7. Kupnja ograde za nasade i životinje

2.8. Kupnja zaštitne mreže i ostale opreme za zaštitu od vremenskih „neprilika“

2.9. Potpora za ulaganja u preradu poljoprivrednih proizvoda

2.9.1. Nabava opreme za doradu i preradu poljoprivrednih proizvoda

2.9.2. Unutarnje uređenje objekta/prostora za preradu poljoprivrednih proizvoda

2.10. Potpore za marketinške aktivnosti

Mjera 3. Potpora za prijavu dokumentacije za nacionalne i međunarodne fondove

V.  UVJETI ZA ODOBRAVANJE POTPORE:

Mjera 2. Subvencije za poljoprivrednike

2.1.  Analize (tla, poljoprivrednih proizvoda, stočne hrane i sl.)

Potpore za analizu svih vrsta poljoprivrednih proizvoda/prerađevina, kvalitete stočne hrane, tla i sl. ostvaruju poljoprivredna gospodarstva koja se bave proizvodnjom i preradom voća i povrća, ratarskom ili stočarskom proizvodnjom, kako bi se primjenom rezultata analize kontrolom i racionalizacijom troškova postigla rentabilnija proizvodnja.

Uvjet za dodjelu potpore:

– račun i dokaz o plaćanju

– uz zahtjev za dodjelu potpore prilaže se odgovarajuća analiza ovlaštenog laboratorija za koju se traži potpora

  • ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku:

– 100% vrijednosti dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 600,00 EUR-a.

2.2. Potpora za nabavu i postavljanje sustava za navodnjavanje

Potpora će se odobriti korisniku za sufinanciranje kupnje i samogradnje sustava za navodnjavanje na otvorenim i zatvorenim prostorima.

            Uvjet za dodjelu potpore:

  • minimalna poljoprivredna površina na otvorenom prostoru 0,5 ha, a u zatvorenom 150 m2,
  • račun za nabavu i postavljanje sustava za navodnjavanje te dokaz o plaćanju
  • ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku:

  • 50%  vrijednosti dokumentiranih prihvatljivih troškova za nabavu sustava za navodnjavanje bez PDV-a,  a najviše od 600,00 EUR-a.

2.3. Kupnja opreme i mehanizacije za obavljanje poljoprivredne proizvodnje

Potpora se može ostvariti za kupnju nove i rabljene opreme i mehanizacije te dijelova za popravak istih namijenjenih za primarnu poljoprivrednu proizvodnju.

Uvjet za dodjelu potpore:

– vrijednost ulaganja minimalno 150,00 EUR-a

– račun za kupnju opreme i mehanizacije te dijelova za popravak i dokaz o plaćanju  ili

– kupoprodajni ugovor ovjeren kod javnog bilježnika i dokaz o plaćanju (uplata s poslovnog računa Korisnika- bankovni izvod) kod nabave rabljene opreme od fizičke osobe koja ne može izdati račun

– ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku:

-50% vrijednosti dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 1.500,00 EUR-a.

2.4. Kupnja, građenje i opremanje plastenika i staklenika

Potpora se može ostvariti za kupnju, građenje te opremanje plastenika i staklenika (sustav za grijanje, stolovi, sustavi za zasjenjivanje, složeni sustavi za automatizaciju, agrotekstil i dr. oprema).

Uvjet za dodjelu potpore:

– vrijednost ulaganja minimalno 150,00 EUR-a

– račun za kupnju materijala i opreme za opremanje plastenika i staklenika te dokaz o plaćanju

– ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku:

-50% vrijednosti dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 1.500,00 EUR-a.

2.5. Kupnja višegodišnjih biljaka

Potporu za sufinanciranje nabave voćnih sadnica, sadnica vinove loze, sadnica jagoda, sadnica povrća i ljekovitog i aromatičnog bilja ostvaruju poljoprivredna gospodarstva za sadnju min. 0,25 ha trajnih nasada voća odnosno povrća, 5000 kom sadnica (jagode, ljekovito bilje i aromatično bilje) ili minimalno 100 odnosno maksimalno 1000 loznih cijepova.

Uz zahtjev za potporu dostavlja se dokaz o vlasništvu ili korištenju poljoprivrednog zemljišta i deklaracija za nabavljene sadnice.

Uvjet za dodjelu potpore:
– dokaz o posjedovanju poljoprivrednog zemljišta
– računi i deklaracije za nabavljene sadnice te dokaz o plaćanju

– ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku:
–  50% iznosa dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 1.000,00 EUR-a.

2.6. Građenje i/ili rekonstrukcija putne mreže unutar gospodarstva

Izgradnja ili rekonstrukcija putne mreže unutar poljoprivrednog gospodarstva na katastarskim česticama poljoprivrednog gospodarstva koje se koriste u svrhu predmetne primarne poljoprivredne proizvodnje, a odnosi se na nasipavanje kamenim materijalom (šljunak, drobljeni kamen i sl.), stavljanje podloge (agrotekstil) i potrebne građevinske radove.

Uvjet za dodjelu potpore:

– dokaz o posjedovanju poljoprivrednog zemljišta, navesti lokaciju ulaganja

– račun i dokaz o plaćanju za izvedene radove na uređenju putova

– ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku:

            – 50% iznosa dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 1.500,00 EUR-a.

2.7. Kupnja ograde  za  nasade i životinje

Potpora u iznosu do 50% dokumentiranih prihvatljivih troškova može se ostvariti za ograđivanje površina za držanje stoke na otvorenom te ograđivanje nasada kao zaštita od nasrtaja divljih životinja. Prihvatljivi su troškovi nabave novih materijala za ograđivanje (stupovi, žica, mreža i sl.), uključujući i nabavu električnih pastira i akumulatora.

Uvjet za dodjelu potpore:

– dokaz o posjedovanju poljoprivrednog zemljišta, Zapisnik o evidenciji uporabe poljoprivrednog zemljišta (ARKOD Zapisnik), dokaz o upisu stoke u JRDŽ (Jedinstveni registar domaćih životinja), kao i navesti lokaciju ulaganja

– račun i dokaz o plaćanju  za materijal i izvedene radove

– ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku:

–  50% iznosa dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 1.000,00 EUR-a.

2.8. Kupnja zaštitne mreže i ostale opreme za zaštitu od vremenskih “neprilika”

Potpora se ostvaruje za nabavu protugradne mreže i potrebne armature (stupovi, žice, kopče i dr.).


Uvjet za dodjelu potpore:
– da je minimalna površina za koju se traži potpora 0,25 ha za voćnjak, odnosno 0,2 ha za vinograd
– račun i dokaz o plaćanju za protugradnu mrežu i armaturu

– ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku:
–  50% iznosa dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 1.000,00 EUR-a.

2.9. Potpora za ulaganja u preradu poljoprivrednih proizvoda

2.9.1. Nabava opreme za doradu i preradu poljoprivrednih proizvoda

Potpora se ostvaruje za nabavu opreme za skladištenje, hlađenje, čišćenje, sušenje, zamrzavanje, kuhanje i  ostale vrste prerađivanja te nabavu opreme u funkciji stavljanja na tržište poljoprivrednih proizvoda – pakiranje, skladištenje.

Nabavljena oprema može biti nova ili rabljena, ali se za istu mora dostaviti račun o nabavi i dokaz o plaćanju.

2.9.2. Unutarnje uređenje objekta/prostora za preradu poljoprivrednih proizvoda

Potpora se ostvaruje za troškove unutarnjeg uređenja objekta/prostora za preradu poljoprivrednih proizvoda, kako bi se isti objekat/prostor doveo u funkciju za preradu poljoprivrednih proizvoda sukladno propisima kojima se uređuju posebni uvjeti u poslovanju s hranom (npr. podne izolacije, razvod vodovoda i kanalizacije, elektroinstalacije, centralno grijanje, oblaganje podova i zidova i sl.)

Uvjet za dodjelu potpora za mjere 2.9.1. i 2.9.2.:

– vrijednost ulaganja minimalno 600,00 EUR-a

– račun za nabavu opreme odnosno troškove unutarnjeg uređenja i dokaz o plaćanju

– korisnik mora imati registriran ili odobren objekt u poslovanju s hranom

– korisnik mora biti upisan u Upisnik poljoprivrednika minimalno godinu dana

– dokaz o vlasništvu, posjedu ili zakupu objekta predviđenog za uređenje ili opremanje

– dokaz o legalnosti objekta

– ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore po korisniku za mjere 2.9.1. i 2.9.2.:

  • 50% vrijednosti dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, ali najviše do 1.500,00 EUR-a.

2.10. Potpora za marketinške aktivnosti

Potpora se dodjeljuje za organizaciju i sudjelovanje na manifestacijama, koje su od značaja za razvoj poljoprivredne proizvodnje i autohtonih proizvoda, a odnosi se na sudjelovanje na sajmovima i izložbama, na natjecanjima, festivalima, smotrama i drugim srodnim manifestacijama.

Prihvatljivi troškovi su troškovi najma i zakupa prostora, kotizacije, uvrštenja u sajamski katalog, izrada promidžbenih materijala, opremanje proizvoda (idejno rješenje za znak, etiketu i prateću ambalažu za proizvod, trošak dizajna i pripreme za tisak).

Uvjet za dodjelu potpore:

  • račun za obavljene usluge i dokaz o plaćanju
  • ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave
    Intenzitet potpore po korisniku:
  • 50% vrijednosti dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 600,00 EUR-a.

Mjera 3. Potpora za prijavu dokumentacije za nacionalne i međunarodne fondove

Potpora se ostvaruje za konzultantske usluge pri izradi dokumentacije potrebne za apliciranje na natječaje iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske.

Najviši iznos potpore za konzultantske usluge je 1.500,00 EUR-a po korisniku godišnje.

Uvjet za dodjelu potpore:

– vrijednost ulaganja minimalno 150,00 EUR-a

– račun za izvršene konzultantske usluge i dokaz o plaćanju

– ostala dokumentacija propisana u obrascu prijave

Intenzitet potpore za korisnike:

-50% vrijednosti dokumentiranih prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 1.500,00 EUR-a.

VI. OPĆI UVJETI ZA DODJELU POTPORA:

Prihvatljiva ulaganja za dodjelu potpora su ona koja kumulativno ispunjavaju sljedeće uvjete:

-provodi ih prihvatljiv Korisnik,

-odnose se na jednu od prihvatljivih aktivnosti unutar mjera Javnog poziva,

-realiziraju se na području Općine Križ,

-iznos ukupnih prihvatljivih troškova ne smije biti niži od iznosa minimalnog ulaganja, gdje je

 to propisano,

-prihvatljivi  troškovi moraju  biti u skladu s Javnim pozivom i nastali u razdoblju od 01. siječnja 2023. godine do 30. lipnja 2023. godine,

-prihvatljivi troškovi podmireni su u cijelosti, što se dokazuje ovisno o načinu plaćanja:

– nisu financirana iz drugih izvora Proračuna Općine Križ ili ostalih davatelja državnih potpora

– najviši ukupni godišnji iznos potpore male vrijednosti u poljoprivredi u 2023. godini koju jedan korisnik može ostvariti po ovom javnom pozivu iznosi 3.000,00 EUR-a.

VII. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA:

Zahtjev za dodjelu potpore podnosi se Jedinstvenom upravnom odjelu u pisanom obliku na obrascu  zahtjeva kojeg izrađuje Jedinstveni upravni odjel.

Uz zahtjev, podnositelj prijave prilaže odgovarajuću dokumentaciju, određenu u obrascu zahtjeva i javnom pozivu.

Korisnici potpore uz zahtjev, ovisno o mjeri za koju podnose zahtjev, prilažu sljedeće:

  1. Ispis osnovnih podataka poljoprivrednog gospodarstva iz Agronet sustava ili potvrda APPRRR-a;
  2. Presliku osobne iskaznice za fizičke osobe
  3. Presliku obrtnice – za obrtnike
  4. Presliku izvatka o upisu u sudski registar za pravne osobe
  5. Presliku rješenja o registraciji zadruge – za zadruge,
  6. Presliku kartice gospodarstva ili rješenja o upisu u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava/Upisnik poljoprivrednika,
  7. Preslike računa za nabavljene sadnice (biljke), materijal/opremu ili obavljenu uslugu s dokazom o plaćanju istih,
  8. Potvrdu Porezne uprave o nepostojanju duga prema državnom proračunu
  9. Izjavu o dodijeljenim potporama tijekom tri fiskalne godine
  10. Izjavu o dobivenoj potpori za istu svrhu iz drugih izvora
  11. Presliku kartice žiro-računa s pripadajućim IBAN-om
  12. Presliku rješenja Ministarstva zdravstva o registraciji subjekta te registraciji i odobravanju objekta u poslovanju s hranom ili preslika izvatka iz Upisnika registriranih subjekata i objekata,
  13. Preslika uporabne dozvole ili rješenja o izvedenom stanju,
  14. Presliku vlasničkog lista ili ugovora o zakupu prostora
  15. Druge dokumente propisane za određenu vrstu mjere odnosno aktivnosti.

Obrazac zahtjeva dostupan je uz objavljeni javni poziv na internetskoj stranici Općine Križ, www.opcina-kriz.hr ili se može podignuti u Jedinstvenom upravnom odjelu.

VIII. POSTUPAK DODJELE POTPORE MALE VRIJEDNOSTI  I REDOSLIJED OBRADE ZAHTJEVA:

Postupak dodjele potpore predstavlja sveobuhvatni postupak odobravanja potpore koji provodi Jedinstveni upravni odjel Općine Križ temeljem ovog javnog poziva i sastoji se od slijedećih koraka:

  1. Popunjavanje odgovarajućeg zahtjeva za dodjelu potpore –  Obrazac zahtjeva
  2. Podnošenje potpisanog zahtjeva za potporu s pripadajućom dokumentacijom, a koja je navedena u Obrascu zahtjeva
  3. Administrativna kontrola i obrada zahtjeva za dodjelu potpore
  4. Po potrebi, obavještavanje podnositelja o potrebi za dopunu/obrazloženje/ispravak
  5. Administrativna kontrola i obrada dopunjenih/ispravljenih zahtjeva za dodjelu potpore
  6. Donošenje Odluke o dodjeli potpore odnosno Obavijesti/zaključka o odbijanju zahtjeva za potporu zbog neprihvatljivosti/nepravovremenosti ili Obavijesti/zaključka o odbacivanju zahtjeva za potporu zbog nedostatnosti sredstava
  7. Isplata potpore
  8. Kontrola na terenu.

IX. NAČIN OBRADE ZAHTJEVA I RASPODJELE SREDSTAVA:

Postupak obrade podnesenih zahtjeva za pojedinu mjeru iz Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2023. godinu provodi Povjerenstvo za potpore na području Općine Križ (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) koje imenuje Općinski načelnik Općine Križ. Povjerenstvo može, po potrebi zatražiti i dodatnu dokumentaciju radi jasnijeg obrazloženja zahtjeva korisnika potpore.

Zahtjevi se rješavaju prema redoslijedu zaprimanja i do utroška proračunskih sredstava.

Na osnovu provedenog javnog poziva i kontrole pristiglih zahtjeva, a na prijedlog Povjerenstva Općinski načelnik Općine Križ donosi Odluku o dodjeli potpora.

Potpore se dodjeljuju u skladu s raspoloživim sredstvima do iskorištenja istih.

Ukupan iznos svih potpora po jednom poljoprivrednom gospodarstvu iz ovog javnog poziva ne može iznositi više od 3.000,00 EURA-a tijekom jedne kalendarske godine.

Za isto ulaganje ili mjeru odnosno aktivnost, korisnik može potporu temeljem ovog javnog poziva ostvariti samo jednom.

Sukladno članku 3. Uredbe 1408/2013 ukupan iznos potpora male vrijednosti koji je dodijeljen jednom poduzetniku ne smije prijeći iznos od 20 000 EUR-a  tijekom razdoblja od tri fiskalne godine te se ta gornja granica primjenjuje bez obzira na oblik ili svrhu potpore.

Sukladno članku 6. Uredbe 1408/2013, podnositelj zahtjeva mora svom zahtjevu priložiti izjavu o iznosima dodijeljenih potpora male vrijednosti u sektoru poljoprivrede iz drugih izvora tijekom prethodne dvije fiskalne godine i u tekućoj fiskalnoj godini.

Davatelj državne potpore dužan je korisniku potpore dostaviti obavijest da mu je dodijeljena potpora male vrijednosti sukladno Uredbi 1408/2013.

Sukladno članku 3. Uredbe 1407/2013 ukupan iznos potpora male vrijednosti koji je dodijeljen jednom poduzetniku ne smije prijeći iznos od 200 000 EUR-a  tijekom razdoblja od tri fiskalne godine  te se ta gornja granica  primjenjuje bez obzira na oblik ili svrhu potpore.

Sukladno članku 6. Uredbe 1407/2013, podnositelj zahtjeva mora svom zahtjevu priložiti izjavu o iznosima dodijeljenih potpora male vrijednosti iz drugih izvora tijekom prethodne dvije fiskalne godine i u tekućoj fiskalnoj godini.

Davatelj državne potpore dužan je korisniku potpore dostaviti obavijest da mu je dodijeljena potpora male vrijednosti sukladno Uredbi 1407/2013.

Korisnik potpore dužan je omogućiti davatelju potpore kontrolu namjenskog utroška dobivene potpore.

Korisnik koji nenamjenski utroši potrebna sredstva, dužan je odobrena sredstva vratiti i gubi pravo slijedećih pet godina na poticajna sredstva Općine Križ.

X. NAZIV I ADRESA TIJELA KOJEM SE ZAHTJEV PODNOSI:

OPĆINA KRIŽ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, s naznakom “ZAHTJEV ZA POTPORU U POLJOPRIVREDI“ ili na info@opcina-kriz.hr .

XI. VRIJEME TRAJANJA JAVNOG POZIVA:

Javni poziv je otvoren do 30. lipnja 2023. godine odnosno do iskorištenja sredstava.

XII. INFORMACIJE:

Jedinstveni upravni odjel Općine Križ, tel. 01/2831-510; 01/2831-517.

Detaljnije informacije o potporama u poljoprivredi kao i obrazac zahtjeva dostupni su na službenoj internetskoj Općine Križ  www.opcina-kriz.hr.

KLASA: 320-01/22-01/51
URBROJ: 238-16-03-23-5
Križ, 20. ožujka 2023.                         

OPĆINSKI NAČELNIK OPĆINE KRIŽ:
Marko Magdić,mag.oec.

1. KUP Republike Hrvatske u akrobatskom rock’n’roll-u održan ovog vikenda u Križu

Ove je subote, 18. ožujka 2023. godine u Križu održan 1. KUP Republike Hrvatske u akrobatskom rock’n’roll-u u organizaciji Akrobatskog Rock’n’Roll Kluba „MEGARock“ i Hrvatskog rock’n’roll saveza.

Natjecanje je službeno otvorio Općinski načelnik Općine Križ Marko Magdić izrazivši veselje što se rock’n’roll  ponovno vratio u Općinu Križ te omogućio da se ovakav visok rang natjecanja odvija u našoj sredini. Pred odličnom i mnogobrojnom publikom, koja je bodrila sve plesače, nastupilo je ukupno 257 plesača na KUP-u RH u 15 kategorija formacija i parova, te 90-ak polaznika škole akrobatskog rock’n’roll-a. 

Cjelodnevni rock’n’roll spektakl počeo je ujutro u 11:30, a završio oko 20:00 sati. Upravo je kriška publika svojim gromoglasnim navijanjem i pozitivnom atmosferom još jednom pokazala zašto je natjecanje u akrobatskom rock’n’roll u Križu uvijek rado posjećeno od strane svih hrvatskih plesača i klubova.

Odmah nakon natjecanja uslijedile su pohvale organizatorima, kako od strane samih plesača i trenera, tako i od strane nacionalnog saveza i klubova sudionika.

Ovakvu razinu organizacije i niz pozitivnih komentara ističu organizatori, ostvarili su  uz podršku pokrovitelja Općine Križ i Općine Velika Ludine te podršku Osnovne škole „Milke Trnine“ i vjernih sponzora i donatora.

Službeni rezultati natjecanja nalaze se na stranici HRRS-a – https://www.hrrs-crra.hr/rezultati-detaljno/?id=116.

Skip to content