OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja Dana Općine Križ 2018. godine

U PETAK  24.08.2018. godine od 19:00 do 03:00 sata 25.08.2018. godine (subota)

U SUBOTU 25.08.2018. godine od 15:00 do 03:00 sata dana 26.08.2018. godine (nedjelja),
privremeno će se zatvoriti promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa
na način da se zapriječi promet iz ulice Braće Radića i ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet Zagrebačkom ulicom i ulicom Milke Trnine neometano teći bez zatvaranja.

Dio Trga Sv. Križa na kojem se zatvara promet će biti metalnim barijerama/rampama odvojen od drugih prometnih površina budući je program koncentriran na unutrašnjost parka i parcelu preko puta župne Crkve Uzvišenja Sv. Križa, a na kojoj će od 24.08.2018. godine do 26.08.2018. godine biti postavljen šator sa ugostiteljskim sadržajem, a u kojem će se održati i ostali zabavni sadržaj te koncerti.

Iznimno, radi što bolje i sigurnije organizacije planiranih događanja, Kotlovinafesta i Obiteljske biciklijade i dolaska oldimer vozila,

U NEDJELJU 26.08.2018. godine, samo u razdoblju od 8:30 do 13:00 sati istog dana, privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Ulice Josipa Čopora.

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje stoga MOLIMO DA U NAVEDENO VRIJEME NE PARKIRATE VOZILA NA SPOMENUTIM LOKACIJAMA.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU!

OPĆINA KRIŽ

 

 

 

Sudjelujte na Obiteljskoj biciklijadi 26.8.2018. godine u Križu, prijavite se što prije!

Općina Križ u suradnji s Gradskim društvom Crvenog križa Ivanić-Grad i potporu Vatrogasne zajednice Općine Križ, u povodu obilježavanja Dana Općine Križ, organizira Obiteljsku biciklijadu Križ 2018. u nedjelju 26.08.2018. godine.

Prijave su moguće od 10.07. do 20.08.2018. godine na e-mail info@opcina-kriz.hr

Prijavnica za Obiteljsku biciklijadu Križ 2018

Sve informacije mogu se dobiti i na broj telefona 091 2824 517.

Na dan biciklijade prijave moguće i na info pultu u parku u Križu od 9 do 10 sati uz preuzimanje okrjepe za sve natjecatelje.

PROGRAM BICIKLIJADE:
START: Trg Sv. Križa u 10:30 sati
ODMOR I OSVJEŽENJE: kod društvenog doma u Konšćanima

CILJ: iza 12 sati Trg Sv. Križa, Križ
DODJELA NAGRADA ZA SUDIONIKE I DRUŽENJE

DUŽINA STAZE BICIKLIJADE: 11,3 km

STAZA BICIKLIJADE: Start je na Trgu Sv. Križa, zatim se Zagrebačkom ulicom vozi u Gornji Prnjarovec, te Donji Prnjarovec iz kojeg se vozi u pravcu naselja Konšćani. Kod društvenog doma u Konšćanima predviđena je okrjepa. Iz Konšćana se vozi Graničarskom ulicom te se skreće u Selsku ulicu, a iz nje u Školsku ulicu u Novoselcu. Iz Školske ulice skreće se desno u Moslavačku ulicu, zatim u Kolodvorsku ulicu u Novoselcu iz koje se preko Ulice Hrvatske mladeži vozi u smjeru Industrijske ceste sve do Ulice braće Radić po kojoj se vozi u smjeru Križa do cilja na Trgu Sv. Križa.

više o propozicijama i nagradama saznajte u prilogu:

PROPOZICIJE OBITELJSKE BICIKLIJADE KRIŽ 2018.

PRIJAVITE SVOJU EKIPU ZA KOTLOVINAFEST 2018.

Što prije prijavite svoju ekipu na Kotlovinafest 2018., natjecanje u spravljanju kotlovine koje se po drugi put održava u Općini Križ u sklopu obilježavanja Dana Općine Križ. Protekle godine na prvom Kotlovinafestu sudjelovalo je 17 ekipa i odlično smo se zabavili, ali i uspjeli promicati i očuvati gastronomsku tradiciju našeg kraja.

Natjecanje se ove godine održava u nedjelju 26.08.2018. godine s početkom od 10:00 sati u parku u Križu. Nakon ocjenjivanja spravljenih kotlovina, koje se predviđa od 12 do 12:30 sati, slijedi degustacija istih uz dobrovoljni prilog za Župni Caritas Župe Uzvišenja Sv. Križa Križ. Naime sav prikupljeni dobrovoljni prilog od degustacije kotlovine Župni Caritas utrošiti će za kupnju školskog pribora djeci u socijalnoj potrebi Općine Križ.

Za sudjelovanje na Kotlovinafestu potrebno je prijaviti ekipu na adresu elektroničke pošte info@opcina-kriz.hr i to najkasnije do 10.08.2018. godine. Prijavnica u prilogu.

PRIJAVNICA 2018

Ekipe koje se sastoje najviše od četiri člana same osiguravaju sve namirnice za spravljanje kotlovine s time da organizatoru pri dolasku na Kotlovinafest moraju predočiti račun od mesa od kojeg se spravlja kotlovina.

Općina Križ svakoj ekipi osigurava štand za kuhanje, okrjepu, poklon svim sudionicima te bogate nagrade za prva tri mjesta. Svaka ekipa po završetku kuhanja mora osigurati 10 porcija za Župni Caritas.

Kotlovinu ocjenjuje žiri u sastavu: Drago Kezele – predsjednik žirija i predstavnik Seoskog turizma Kezele odnosno obitelji s najstarijom tradicijom spravljanja kotlovine u ovom kraju, Đurđica Zubatović sudionica poznatog kulinarskog tv-showa te Marijan Vukošić, izučeni kuhar.

Žiri ocjenjuje i bira tri najbolje kotlovine, a uz to organizator dodjeljuje i dvije posebne nagrade iznenađenja. Kotlovinu svaka ekipa radi po vlastitom receptu s prilozima po želji, a žiri će jednako ocijeniti sve recepte i načine pripreme mesa i priloga. Ocjenjuju se okus, struktura i opći dojam.

Dodatne informacije možete dobiti i na broj telefona: 091 2824 511 (Maja) ili 091 2824 517 (Sandra)

I ove godine obećajmo dobru i slasnu zabavu stoga što prije prijavite svoju ekipu ili samo dođite i uživajte!

Sponzori Kotlovinafesta: Općina Križ, Seoski turizam Kezele i Caffe bar Mali pub Križ

O KOTLOVINI:

Kotlovina je jelo središnje Hrvatske, a izvorno se zove sajmišno pečenje koje se radi od svih dijelova svinjskog mesa koje se priprema na velikom kovanom tanjuru s udubinom u sredini u kojoj se skupljaju sokovi mesa i umaka za podlijevanje koji sadrži vodu i slatku crvenu papriku. Na taj način meso sačuva sve izvorne sokove te se u isto vrijeme peče i kuha u soku da omekša.

U našim krajevima kotlovina se tradicionalno pripremala na sajmovima i raznim proslavama. To je vrijeme 19. stoljeća i zlatnog razdoblja obrtništva u Ivanić-Gradu i Samoboru čiji su pečenjari pripremali sajamsko pečenje na kovanim pečenjarskim tanjurima putujući po sajmovima u Velikoj Gorici, Popovači, Čazmi, Sisku i Ivanić-Gradu. Sajamsko pečenje, kotlovina, pripremala se od svinjskog mesa na svinjskoj masti, posoljeno, zaliveno vodom i slatkom crvenom paprikom. Kasnije se dodaju kobasice, češnjovke, a zimi i krvavica. Ovo  pečenje postaje zanimljivo i kao obiteljska poslastica pa 1980.-tih godina počinje izrada malih kotlova i tanjura, a neki vikend pečenjari uz svinjetinu, osim kobasica dodaju i piletinu, luk, papriku, paradajz, grah i krumpir te gljive. Meso se osim vode i paprike počinje podlijevati i vinom te sajamsko pečenje dobiva novo ime kotlo-vina, kao jelo spravljeno u kotlu i podlijevano vinom. Sustavnim dodavanjem raznih namirnica pečenje postaje gastronomski bogatije okusima i mirisima (mesa i povrća) u sokovima koji se međusobno sljubljuju u moćan gastronomski doživljaj.

PROPOZICIJE 2018

Program Dana Općine Križ 2018. godine

Obilježen Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja

Odluka o poništenju Javnog natječaja za davanje u zakup poslovnoga prostora u Križu za rad političkih stranaka

Općinski načelnik Općine Križ dana 30.07.2018. godine donio je ODLUKU o poništenju Javnog natječaja za davanje u zakup poslovnoga prostora u Križu za rad političkih stranaka. Poništava se Javni natječaj za davanje u zakup poslovnoga prostora u Križu za rad političkih stranaka, na adresi Trg Svetog Križa 13, koji se nalazi u Staroj zgradi – u parku Križ (k.č.br. 575/3 k.o. Križ), unutarnji peti ulaz s lijeve strane, površine 18 m2, koji je objavljen na internetskoj stranici i oglasnoj ploči Općine Križ, kao i u Narodnim novinama br. 54/2018 od 13.06.2018. godine. Po navedenom Javnom natječaju nije bilo podnesenih ponuda.

Odluka o poništenju Javnog natječaja za davanje u zakup poslovnoga prostora u Križu – 30.07.2018.

 

 

Čestitka povodom Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja

Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja vrijeme je sjećanja na dane borbe za slobodu, neovisnost i demokraciju. Općina Križ s ponosom ističe hrvatsku zastavu i prisjeća se dana kada je zavijorila na kninskoj tvrđavi, a koji obilježavamo kao Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja. Hvala svima onima zbog čije žrtve danas živimo na cjelovitom i slobodnom teritoriju Republike Hrvatske. Drage sugrađanke i sugrađani, čestitamo vam 5. kolovoz – Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja.

Općinski načelnik Općine Križ: Marko Magdić, struč. spec. oec.

Predsjednik Općinskog vijeća Općine Križ: Mladen Rogić

Održana 13. sjednica Općinskog vijeća Općine Križ

Jučer je u Križu održana 13. sjednica Općinskog vijeća Općine Križ. Tijekom aktualnog sata, Općinski načelnik Općine Križ Marko Magdić izvijestio je članove Općinskog vijeća o događanjima u razdoblju od prošle sjednice, kao i o nabavi malčera za održavanje zelenih površina i potpisivanju Ugovora za asfaltiranje dijela Staklene ulice u Bunjanima, te se osvrnuo na razloge prijelaza u Stranku rada i solidarnosti, također najavio je i bogat program povodom Dana Općine koji će se održavati krajem kolovoza i početkom rujna. Devet od petnaest prisutnih članova Općinskog vijeća jednoglasno je dalo suglasnost Općinskom načelniku za provedbu ulaganja na području Općine Križ za projekt Izgradnje dječjeg vrtića, suglasnost za potpisivanje ugovora s Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost o nabavi spremnika za odvojeno prikupljanje otpada što uključuje i izdavanje bjanko zadužnice u iznosu od 500.000 kuna, također, odobrene su i bjanko zadužnice u iznosu od 250.000 kuna kao jamstvo za sufinanciranje radova izvanrednog održavanja Staklene ulice, od 100.000 kuna za sanaciju krovišta Društvenog i vatrogasnog doma u Velikoj Hrastilnici, 100.000 kuna za obnovu pješačkih staza u dijelu Zagrebačke ulice i Trga svetog Križa, 100.000 kuna za izradu dokumentacije za prenamjenu i opremanje dječjeg vrtića u kulturni centar, te četiri zadužnice u iznosu od ukupno 1.600.000 kuna za sufinanciranje projekta ulaganja u Dječji vrtić. Na kraju sjednice je donesen Zaključak o izdvajanju novčanih sredstava za plaćanje trgovačkom društvu HEP- Opskrba za utrošenu električnu energiju u razdoblju od jedne godine u iznosu od 278.000 kuna.

Skip to content