Križ info, izašao novi broj

U cilju što boljeg informiranja svojih građana, Općina Križ i ove je godine izradila informativnu brošuru Križ info. Ovih je dana započela distribucija četvrtog broja Križ infa u kojem osim svih informacija o realiziranim i pokrenutim kao i planiranim projektima Općine Križ možete pronaći i informaciju o Proračunu Općine Križ za 2019. godinu. Križ info biti će podijeljen svim kućanstvima na području Općine Križ, a digitalnu verziju možete pronaći i na internetskoj stranici Općine Križ.

4. broj – Križ info

 

RASPORED BLAGOSLOVA OBITELJI U ŽUPI UZVIŠENJA SVETOG KRIŽA, KRIŽ

RASPORED BLAGOSLOVA OBITELJI U ŽUPI UZVIŠENJA SVETOG KRIŽA, KRIŽ

DATUM BLAGOSLOVA                           NASELJE, ULICA
26.12.2018.                               NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

KRIŽ: MOSLAVAČKA ULICA, MAKSIMIRSKA ULICA

RAZLJEV (oko 10:30 sati)

MALA HRASTILNICA (oko 15:00 sati)

27.12.2018.                                                NAKON SV. MISE U 08:00 SATI

JOHOVEC (oko 09:00 sati)

VELIKA HRASTILNICA (oko 14:00 sati)                                                                                                OKEŠINEC (oko 08:30 sati)

28.12.2018.                                DONJI PRNJAROVEC (oko 08:00 sati)

GORNJI PRNJAROVEC

VEZIŠĆE (oko 08:00 sati)

29.12.2018.           ŠUŠNJARI (oko 08:00 sati)

KONŠĆANI (oko 12:00 sati)

NOVOSELEC: MOSLAVAČKA ULICA (oko 08:00 sati od PEKARNE)

30.12.2018.                                 NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

NOVOSELEC: DRVODJELSKA ULICA, RADNIČKA ULICA, KOLODVORSKA ULICA, KOLODVORSKI ODVOJCI, ULICA HRVATSKE MLADEŽI, ČESMANSKA ULICA

31.12.2018.                                                              OBEDIŠĆE: ZAGREBAČKA ULICA (glavni put i sve ulice sa lijeve i desne strane) I SELSKA ULICA
01.01.2019.                             NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

NOVOSELEC: GRANIČARSKA ULICA (oko 10:00 sati), SELSKA ULICA I ODVOJCI, ŠKOLSKA ULICA

BUNJANI – STAKLENA ULICA (oko 10:00 sati)

02.01.2019.                            DEANOVEC (od obitelji Pavetić-Prevendar do Graberja, od Graberja prema Križu do obitelji Suhina)
03.01.2019.                             BUNJANI – od obitelji Suhina do KAŽE                                                 

KRIŽ, IZA 14:00 SATI: ZAGORSKA ULICA, PRIGORSKA ULICA, LIČKA ULICA

04.01.2019.                             ŠIRINEC

KRIŽ: ULICA JOSIPA BADALIĆA – do obitelji Matković

Nastavak ULICE JOSIPA BADALIĆA od obitelji Matković do ŽUPNOG UREDA uključujući: ULICU JOSIPA ČOPORA, ULICU LJUDEVITA GAJA, ULICU STJEPANA MATKOVIĆA, ULICU AUGUSTA ŠENOE

05.01.2019.                           KRIŽ: ŽUTIČKA ULICA, VINOGRADSKA ULICA, ŠKOLSKA ULICA, dio TRGA SV. KRIŽA, INDUSTRIJSKA CESTA, ZAGREBAČKA ULICA (od centra do KAŽE)
06.01.2019.                           NAKON SV. MISE U 11:00 SATI

KRIŽ: ULICA MILKE TRNINE (od kružnog toka), JANDRINEC

07.01.2019.                          KRIŽ: ULICA BRAĆE RADIĆ, ULICA KRIŠKE REPUBLIKE

 

OBAVIJEST O JEDNOKRATNOJ NOVČANOJ POMOĆI UMIROVLJENICIMA I NEZAPOSLENIM OSOBAMA u 2018. godini

Općina Križ će ove godine dijeliti prigodnu jednokratnu novčanu pomoć u naravi sukladno Odlukama Općinskog vijeća Općine Križ od 21.11.2018. godine.

UMIROVLJENICI

Pravo na dar u naravi u vrijednosti od =150,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna. Podjela Potvrda dara u naravi obavljati će se preko Udruge umirovljenika Općine Križ, uz predočenje osobne iskaznice i dokumenta na kojem je vidljiv iznos mirovine.

Podjela Potvrde dara u naravi  za umirovljenike obavljati će se

13.12.2018. (četvrtak) i 14.12.2018. (petak)

  • od 8 do 13 sati u Domu umirovljenika u Križu
  • od 8 do 13 sati u Vatrogasnom domu u Novoselcu.

NEZAPOSLENI

Podjela Potvrda dara u naravi nezaposlenim osobama s prebivalištem na području Općine Križ i to također u vrijednosti dara od =150,00 kuna po nezaposlenoj osobi, prijavljenoj u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad prema popisu do dana 30.11.2018. godine, obavljati će se u Općini Križ uz predočenje osobne iskaznice.

Podjela Potvrde dara u naravi  za nezaposlene osobe obavljati će se

13.12.2018. (četvrtak) i 14.12.2018. (petak)

  • od 8 do 13 sati u zgradi Općine Križ, na šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Potvrde dara u naravi moći će se jednokratno iskoristiti u razdoblju od 13.12.2018. do 29.12.2018. godine, u bilo kojoj od prodavaonica koje su pristale sklopiti ugovor s Općinom Križ, a to su sljedeće:

  • Lonia u Križu i Novoselcu
  • Mlin i pekare u Križu, Novoselcu, Obedišću i Rečici Kriškoj
  • Moslavina usluge (Samoposluga) u Novoselcu
  • Tival (Mlinček) u Križu
  • Trgovački obrt Boby u Okešincu

 

 

Zaprimanje eRačuna u javnoj nabavi – Obavijest za izdavatelje elektroničkih računa

Sukladno odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 94/18.) javni naručitelji su od 01. prosinca 2018. godine obvezni u postupcima javne nabave zaprimati i obrađivati te izvršiti plaćanje elektroničkih računa i pratećih isprava izdanih sukladno europskoj normi. Elektronički račun ili eRačun je račun koji je izdan, poslan i zaprimljen u strukturiranom obliku, a koji omogućuje njegovu automatsku i elektroničku obradu. eRačuni koji su izdani na temelju izvršenja ugovora sklopljenog nakon provedenog postupka javne nabave, moraju biti u skladu s europskom normom i njezinim ispravcima, izmjenama i dopunama.

Zakon se primjenjuje na elektroničke račune koji su izdani na temelju ugovora o javnoj nabavi ili okvirnih sporazuma sklopljenih sukladno posebnom zakonu kojim se uređuje javna nabava.

Odredbe ovoga Zakona primjenjuju se i na elektroničke račune koji su izdani na temelju ugovora proizašlih iz postupka jednostavne nabave robe i usluga te provedenih projektnih natječaja procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti manje od 500.000,00 kuna.

Obavještavamo sve izdavatelje elektroničkih računa u postupcima javne nabave da Općina Križ od 01.12.2018. godine zaprima elektroničke račune putem FINA web aplikacije servis e-Račun za državu.

Servis e-Račun za državu je centralno mjesto za zaprimanje svih e-Računa koje izdavatelji računa šalju obveznicima Zakona o javnoj nabavi. Više informacija o servisu e-račun za državu možete pronaći na www.fina.hr  ( e-Račun u javnoj nabavi).

 

Obavijest o regulaciji prometa za blagdan Svih svetih u Križu

Općinski načelnik Općine Križ dana 26.10.2018. godine donio je Zaključak o regulaciji prometa za blagdan Svih svetih u Križu.
Povodom blagdana Svih svetih, na dan 01.11.2018. godine (četvrtak) od 07:00 do 19:00 sati, na prilaznim pravcima prema mjesnom groblju Križ, regulacija prometa organizira se na slijedeći način:

  1. Promet u Zagrebačkoj ulici je jednosmjeran od raskrižja sa županijskom cestom u smjeru Križa do raskrižja sa Maksimirskom ulicom u Križu,
  2. Promet u Maksimirskoj ulici u Križu jednosmjeran je od Zagrebačke ulice do parkirališta kod mrtvačnice.

Ovakva regulacija prometavrijedi za sva vozila osim za vozila hitne službe, vatrogasna vozila i vozila Ministarstva unutarnjih poslova.

JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine

Na temelju članka 21. Odluke o javnim priznanjima Općine Križ  («Glasnik Zagrebačke županije» br. 18/18.),  Općinski načelnik Općine Križ raspisuje JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine.

Plaketa Milke Trnine dodjeljuje se kao posebno počasno priznanje za zahvalnost i istaknuti doprinos promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu i to prigodom obilježavanja obljetnice rođenja Milke Trnine, svjetske operne primadone rođene 19.12.1863. godine u Vezišću u Općini Križ.

Odluku o dodjeli Plakete Milke Trnine donosi Općinsko vijeće Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine. Plaketu se dobitniku uručuje u prigodi obilježavanja rođendana Milke Trnine.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mogu dati: Općinski načelnik Općine Križ, članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građani, trgovačka društva, obrtnici, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mora sadržavati:

  • prijedlog i obrazloženje prijedloga s opisom osobitog doprinosa i dostignuća u promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu
  • Suglasnost i Privola kandidata za dodjelu Plakete Milke Trnine
  • podatke važne za uspostavu kontakta s predlagateljem.

Prijedlog se dostavlja na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SV. KRIŽA 5, 10 314 KRIŽ ili na adresu elektroničke pošte: info@opcina-kriz.hr, do zaključno s danom 15. 11. 2018. godine.

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine

Suglasnost-i-privola-kandidata-za-dodjelu-plakete Milke Trnine

OBAVIJEST GRAĐANIMA o radovima uređenja nogostupa u Zagrebačkoj ulici i na Trgu Sv. Križa u Križu

Obavještavaju se građani da će se u Zagrebačkoj ulici – na dijelu od Maksimirske ulice do Trga Sv. Križa te na Trgu Sv. Križa pristupiti izvođenju radova na uređenju nogostupa, uz radove na obnovi podzemne električne mreže te obnovi elektroinstalacije i sustava javne rasvjete.

Radovima će se obuhvatiti kompletna obnova nogostupa, koja uključuje zamjenu postojećeg asfaltnog zastora uz završno opločenje opločnicima,  a rekonstrukcija el.mreže obuhvaća zamjenu podzemnog voda električne mreže uz zamjenu postojećeg sustava javne rasvjete novim objektima i uređajima.

Predvidivo vrijeme početka radova je rujna 2018. godine, a predvidivi krajnji rok završetka je 30 radnih rada, koji može biti produljen razmjerno nepovoljnim vremenskim uvjetima.

Radovi će se izvršavati u 8 jednakih dionica do funkcionalne gotovosti.

U tijeku izvođenja radova, kolni prilaz parcelama biti će kratkotrajno ograničen, te se građani pozivaju da korištenje svojih vozila prilagode dinamici izvođenja radova.

 

OPĆINA KRIŽ
Jedinstveni upravni odjel

Akcija odvoza glomaznog otpada kreće u rujnu

Od 17. rujna kreće akcija odvoza glomaznog otpada koja će trajati do 23. studenog. Prvo područje na kojemu će se vršiti odvoz je Grad Ivanić-Grad, a zatim slijede Općine Kloštar Ivanić i Općina Križ.

Detaljni raspored odvoza možete vidjeti na letcima koji su u privitku teksta, a koji će biti podijeljeni korisnicima početkom rujna uz račune za mjesec kolovoz.

Molimo stanovnike koji žive u kućama da otpad odlože unutar svojih dvorišta, u blizini ulaza u dvorište, dostupno vozilu za sakupljanje otpada, do 7 sati ujutro na dan naveden u rasporedu odvoza.

Korisnike koji su vlasnici pasa molimo da iste drže pod nadzorom kako bi radnici mogli sigurno i neometano izvršiti prikupljanje glomaznog otpada.

Korisnici u stambenim zgradama moći će svoj glomazni otpad odložiti u posebne spremnike – kontejnere koji će biti postavljeni u blizini stambenih zgrada.

Navedene informacije možete pronaći na web stranici: www.ivakop.hr , a za sva pitanja nazovite naš broj telefona 2888-938.

Molimo sve korisnike da dobro pročitaju letke, koje će dobiti na kućne adrese, s popisom predmeta koji pripadaju glomaznom otpadu. Sve ono što ne pripada glomaznom otpadu neće biti odvezeno.

kriz_glomazni_otpad

 

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja Dana Općine Križ 2018. godine

U PETAK  24.08.2018. godine od 19:00 do 03:00 sata 25.08.2018. godine (subota)

U SUBOTU 25.08.2018. godine od 15:00 do 03:00 sata dana 26.08.2018. godine (nedjelja),
privremeno će se zatvoriti promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa
na način da se zapriječi promet iz ulice Braće Radića i ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet Zagrebačkom ulicom i ulicom Milke Trnine neometano teći bez zatvaranja.

Dio Trga Sv. Križa na kojem se zatvara promet će biti metalnim barijerama/rampama odvojen od drugih prometnih površina budući je program koncentriran na unutrašnjost parka i parcelu preko puta župne Crkve Uzvišenja Sv. Križa, a na kojoj će od 24.08.2018. godine do 26.08.2018. godine biti postavljen šator sa ugostiteljskim sadržajem, a u kojem će se održati i ostali zabavni sadržaj te koncerti.

Iznimno, radi što bolje i sigurnije organizacije planiranih događanja, Kotlovinafesta i Obiteljske biciklijade i dolaska oldimer vozila,

U NEDJELJU 26.08.2018. godine, samo u razdoblju od 8:30 do 13:00 sati istog dana, privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Ulice Josipa Čopora.

 

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje stoga MOLIMO DA U NAVEDENO VRIJEME NE PARKIRATE VOZILA NA SPOMENUTIM LOKACIJAMA.

 

HVALA NA RAZUMIJEVANJU!

OPĆINA KRIŽ

 

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Postupak dodjele Priznanja Općine Križ „14. rujan“ pokreće svake godine Općinski načelnik Općine Križ raspisivanjem Javnog poziva za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Odluku o dodjeli Priznanja Općine Križ “14. rujan“ donosi Općinsko vijeće Općine Križ povodom obilježavanja Dana Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Priznanje Općine Križ „14. rujan“ dodjeljuje se u znak javnog priznanja građanima Općine Križ i drugim pravnim i fizičkim osobama, njihovim udrugama, lokalnim zajednicama, trgovačkim društvima, obrtima, obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, ustanovama, vjerskim zajednicama te  drugim osobama i subjektima za iznimna dostignuća i doprinos od osobitog značenja za razvitak i ugled Općine Križ i društva u cjelini, a poglavito za uspjehe u unaprjeđenju gospodarstva, znanosti, prosvjete, kulture, sporta, socijalne skrbi i unaprjeđenja i zaštite okoliša te drugih javnih djelatnosti.

Pozivaju se članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građane, trgovačka društva, obrtnike, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe da daju inicijativu za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“. Inicijativa odnosno prijedlog za dodjelu Priznanja mora sadržavati:

  • točan naziv/ime i prezime kandidata kojeg se predlaže za dodjelu priznanja, s adresom i drugim podacima važnim za uspostavu kontakta
  • obrazloženje prijedloga s opisom osobitog dostignuća i doprinosa te priloženom dokumentacijom kojom se dokazuje isti opis i
  • Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja 14. rujan.

Inicijativa odnosno pisani prijedlog s obrazloženjem dostavlja se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10314 KRIŽ do zaključno s danom 10.08.2018. godine (petak).

Pozivni natječaj za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“

Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja 14. rujan