OBAVIJEST STUDENTIMA O SUFINANCIRANJU PRIJEVOZA

VAŽNO!!!

NOVA OBAVIJEST STUDENTIMA O SUFINANCIRANJU PRIJEVOZA

Da bi ostvarili pravo na povoljniji prijevoz Hrvatskom željeznicom, redovni studenti ove godine ne moraju podnositi zahtjev Općini Križ za sufinanciranjem mjesečnih karata, budući da će od 1. listopada 2022. pa sve do 30. rujna 2023. godine Hrvatske željeznice provoditi pilot-projekt povoljnijeg željezničkog prijevoza redovnih studenata po jedinstvenoj mjesečnoj karti od 75 kuna (9,95 eura). Pilot-projekt Vlade Republike Hrvatske provodi se u Europskoj godini mladih, a obuhvaća neograničena svakodnevna putovanja vlakom od mjesta stanovanja do mjesta studiranja i povremena putovanja, kao što su jednodnevni izleti, odlasci liječniku, na ljetovanje i druga putovanja, u 2. razredu redovnih vlakova na području Republike Hrvatske.

Kako ostvariti pravo na povoljniji prijevoz?

Redovni studenti pravo na povoljniji prijevoz ostvaruju na temelju pametne kartice HŽ Putničkog prijevoza s odgovarajućim profilima. Mjesečne karte preuzimaju se na blagajnama.

Izrada pametne kartice s profilima za povoljniji prijevoz redovnih studenata naplaćuje se 20 kn (2,65 €). Profil na pametnoj kartici vrijedi do 30. rujna 2023. godine.

Za izradu pametne kartice potrebno je dostaviti:

  • zahtjev za izradu pametne kartice koji možete preuzeti ovdje (zahtjev sadrži i potvrdu obrazovne ustanove o redovnom studiju). Potvrda koja se dostavlja može se preuzeti i na visokom učilištu ili putem portala e-Građani odabirom usluge iz kategorije Odgoj i obrazovanje odabirom e-zapis o statusu studenta ili putem Studomata odabirom usluge Potvrde (e-zapis o statusu studenta)
  • fotografiju u boji veličine 3×3,5 cm koja ne smije biti starija od godinu dana.

Zahtjev, potvrdu i fotografiju možete poslati putem e-maila studenti@hzpp.hr, pošte ili ga predati na blagajni. Najbližu blagajnu potražite na karti.

Ako zahtjev predajete putem e-maila studenti@hzpp.hr ili šaljete poštom, iznos od 20 kn (2,65 €) potrebno je uplatiti na IBAN HR9523400091510252920 (pod svrhu uplate potrebno je navesti izrada pametne kartice – studenti) te uz ime i prezime studenta, priložiti potvrdu o plaćanju i navesti na kojoj blagajni želite preuzeti pametnu karticu.

Ako zahtjev za izradu pametne kartice šaljete poštom, možete poslati na jednu od sljedećih adresa:

  • Regionalna jedinica Zagreb, Trg Ante Starčevića 1, 10 000 Zagreb
  • Regionalna jedinica Vinkovci, Ante Starčevića 79, 32 100 Vinkovci
  • Regionalna jedinica Split, Obala kneza Domagoja 8, 21 000 Split
  • Regionalna jedinica Rijeka, Trg kralja Tomislava 1, 51 000 Rijeka
  • Regionalna jedinica Varaždin, Kolodvorska 17, 42 000 Varaždin.

Ako zahtjev predajete na blagajni, iznos od 20 kn (2,65 EUR) potrebno je platiti prilikom preuzimanja pametne kartice.

Napomena za studente koji imaju pametnu karticu

Studenti koji imaju pametnu karticu sa studentskim profilom ne trebaju izrađivati novu, nego s postojećom karticom i potvrdom obrazovne ustanove o statusu redovnog studenta za akademsku godinu 2022/2023. doći na blagajnu gdje će, uz izdavanje novog profila bez naknade, ostvariti pravo na povoljnija putovanja. Profil na pametnoj kartici vrijedi do 30. rujna 2023. godine.

Dodatne informacije možete zatražiti na e-mail studenti@hzpp.hr.

Sufinanciranje prijevoza autobusom!

Redovitim studentima koji imaju prebivalište na području Općine Križ i nadalje će se sufinancirat mjesečne karte prijevoza autobusom (Čazmatrans prometom d.o.o. Čazma) na relaciji od mjesta prebivališta do mjesta studiranja, u visini 75 % cijene mjesečne studentske karte. Sufinanciranje prijevoza ostvaruje se za razdoblje od 10 (deset) mjeseci tijekom akademske godine, osim za srpanj i kolovoz. Za ostvarivanje prava na sufinanciranje prijevoza student podnosi zahtjev Općini Križ, na propisanom obrascu. Subvencija prijevoza studenata u akademskoj godini 2022./2023. – moguća je podnošenjem zahtjeva i izdavanjem potvrda elektronskim putem.

Zahtjev za ostvarivanje prava sufinanciranja prijevoza studenata može se preuzeti na Internetskoj stranici Općine Križ www.opcina-kriz.hr ili u Općini Križ.
Zahtjev s priloženom potvrdom predaje se putem elektroničke pošte na adresu: info-opcina-kriz.hr ili u Općini Križ.

Studentu će se po uredno dostavljenoj dokumentaciji i utvrđivanju prava na sufinanciranje prijevoza, izdati Potvrda od strane Općinskog načelnika Općine Križ, kojom će student kod kupnje mjesečne prijevozne karte dokazati da ima pravo na sufinanciranje prijevoza u akademskoj godini 2022./2023. koja započinje 01. listopada 2022. godine.

Studentima kojima je pravo na subvenciju priznato u protekloj akademskoj godini (2021./2022.) isto vrijedi do 30. rujna 2022. godine.

OBRAZAC – ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJEM PRIJEVOZA STUDENATA 2022-2023 NOVO

Popunjenom zahtjevu potrebno je priložiti:

  • potvrdu o redovitom upisu u tekuću akademsku godinu.

 

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa prigodom održavanja programa Dana Općine Križ 2022. godine

Dana 27. kolovoza 2022. godine (subota) od 10:00 do 11:00 sati te od 12:00 do 13:00 sati, u vrijeme održavanja starta i cilja Obiteljske biciklijade, privremeno se zatvara promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa na način da se zapriječi promet iz Ulice Braće Radića i Ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet preko Trga Sv. Križa iz smjera Novoselca Ulicom Milke Trnine i Zagrebačkom ulicom biti otvoren. Dio Trga Sv. Križa na kojem se zatvara promet biti će metalnim barijerama/rampama odvojen od ostalih prometnih površina koje se otvorene za promet.

Spomenuta regulacija prometa u periodu od 27. kolovoza 2022. godine (subota) od 7:00 sati do 28. kolovoza 2022. godine (nedjelja) u 03:00 sata odnosi se i na promet u mirovanju i to na Trgu Svetog Križa, dijelu Trga Sv. Križa (park) na parkiralištu pokraj prodajnog platoa.

Zahvaljujemo na razumijevanju

OPĆINA KRIŽ

JAVNI POZIV za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“

Na temelju članka 12. Odluke o javnim priznanjima Općine Križ  („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 18/18.) Općinski načelnik Općine Križ raspisuje

JAVNI POZIV za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“

Postupak dodjele Priznanja Općine Križ „14. rujan“ pokreće svake godine Općinski načelnik Općine Križ raspisivanjem Javnog poziva za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.            Odluku o dodjeli Priznanja Općine Križ “14. rujan“ donosi Općinsko vijeće Općine Križ povodom obilježavanja Dana Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Priznanje Općine Križ „14. rujan“ dodjeljuje se u znak javnog priznanja građanima Općine Križ i drugim pravnim i fizičkim osobama, njihovim udrugama, lokalnim zajednicama, trgovačkim društvima, obrtima, obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, ustanovama, vjerskim zajednicama te  drugim osobama i subjektima za iznimna dostignuća i doprinos od osobitog značenja za razvitak i ugled Općine Križ i društva u cjelini, a poglavito za uspjehe u unaprjeđenju gospodarstva, znanosti, prosvjete, kulture, sporta, socijalne skrbi i unaprjeđenja i zaštite okoliša te drugih javnih djelatnosti.

     Pozivam članove Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građane, trgovačka društva, obrtnike, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe da daju inicijativu za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Inicijativa odnosno prijedlog za dodjelu Priznanja mora sadržavati:

  • točan naziv/ime i prezime kandidata kojeg se predlaže za dodjelu priznanja, s adresom i drugim podacima važnim za uspostavu kontakta
  • obrazloženje prijedloga s opisom osobitog dostignuća i doprinosa te priloženom dokumentacijom kojom se dokazuje isti
  • Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja Općine Križ 14. rujan.

Inicijativa odnosno pisani prijedlog s obrazloženjem dostavlja se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10314 KRIŽ ili u elektroničkom obliku na adresu elektroničke pošte info@opcina-kriz.hr do zaključno s danom 10. kolovoza 2022. godine (srijeda).

 

Općinski načelnik Općine Križ:
Marko Magdić, struč. spec. oec.

 

OBAVIJEST o Javnom pozivu za dostavu ponuda vlasnika stambene jedinice za stambeno zbrinjavanje raseljenih osoba iz Ukrajine u pojedinačnom smještaju

Dana 25. ožujka na mrežnim stranicama Ravnateljstva civilne zaštite MUP objavljen Javni poziv za dostavu ponuda vlasnika stambene jedinice za stambeno zbrinjavanje raseljenih osoba iz Ukrajine u pojedinačnom smještaju.

poveznica: https://civilna-zastita.gov.hr/vijesti/vijesti/javni-poziv-za-dostavu-ponuda-vlasnika-stambene-jedinice-za-stambeno-zbrinjavanje-raseljenih-osoba-iz-ukrajine-u-pojedinacnom-smjestaju/5518

Ponuditelji za svoje stambene jedinice koje žele prijaviti na ovaj Javni poziv, moraju popuniti obrazac “Ponuda smještaja za raseljene osobe”, koji je i ujedno zahtjev za pregled stambene jedinice. Nakon zaprimljenih zahtjeva, Stožer civilne zaštite Općine Križ provesti će neposredni nadzor stambene jedinice, utvrditi vjerodostojnost ponude i o tome ispuniti Potvrdu o nadzoru stambene jedinice, te istu dostaviti Ponuditelju.

Ponuditelji obrazac “Ponuda smještaja za raseljene osobe“ odnosno zahtjev za pregled stambene jedinice mogu dostaviti osobno u Općinu Križ na adresu Trg Sv. Križa 5, Križ ili elektroničkom poštom na adresu info@opcina-kriz.hr.

Obrazac-pojedinacni-smjestaj2022

potvrda-pojedinacni-smjestaj

OBAVIJEST O DEZINSEKCIJI KOMARACA NA PODRUČJU OPĆINE KRIŽ

Škarda-sanitarna zaštita d.o.o. Čazma vršiti će larvicidno i adulticidno tretiranje komaraca na području Općine Križ, odnosno svih njenih naselja, dana 25. svibnja 2022. godine u večernjim satima. Tretiranje će se provoditi sa zemlje aparatima mobil-star i Swinfog, te izlaganjem granula larvicida, insekticidnim sredstvima III skupine na bazi permetrina i temefosa. Insekticidna sredstva koja se koriste prilikom dezinsekcije komaraca imaju brzo početno djelovanje i dugo rezidualno djelovanje, što u  konačnici rezultira smanjenjem populacije komaraca u svim njihovim razvojnim stadijima, od ličinki do adulta. Navedeni insekticidi neznatno su opasni za čovjeka i njegovu okolinu, a u okolišu ne   zaostaju, jer su biorazgradivi. Insekticidi imaju Odobrenje i Rješenje Ministarstva zdravlja Republike Hrvatske.
U slučaju lošijeg vremena tretiranje se prenosi na slijedeći naredni dan bez oborina.
Kontakt osoba Vedran Diktić mob: 099/264-2897

OBAVIJEST ZA KUĆANSTVA NA DISTRIBUCIJSKOM PODRUČJU IVAPLIN d.o.o. KOJA OD 1.4.2022. KORISTE ZAJAMČENU OPSKRBU  

Od dana 01.04.2022. godine HEP-PLIN d.o.o. (zajamčeni opskrbljivač) pruža zajamčenu opskrbu plinom svim krajnjim kupcima koje je do 01.04.2022. godine opskrbljivao opskrbljivač IVAPLIN d.o.o. (IVAPLIN).

Svim navedenim kupcima IVAPLIN kao operator distribucijskog sustava (distributer plina) na koji je priključeno njihovo obračunsko mjerno mjesto, nastavlja pružati uslugu distribucije plina, za koju će kupci IVAPLIN-u plaćati naknadu za korištenje distribucijskog sustava putem računa koje će od 01.04.2022. dobivati od zajamčenog opskrbljivača HEP-PLIN d.o.o.

Obavijest u cjelosti pročitajte ovdje: Obavijest za javnost

 

ONLINE PETICIJA PROTIV UKIDANJA OPĆE GIMNAZIJE U KRIŽU!

https://www.peticijeonline.com/protiv_ukidanja_ope_gimnazije_u_kriu

Pozivamo sve koji vole naš Križ, koji su se školovali u našoj gimnaziji i sve koji misle na bolju budućnost, da potpišu peticiju PROTIV UKIDANJA OPĆE GIMNAZIJE U KRIŽU! Ogorčeni smo prijedlogom Ministarstva znanosti i obrazovanja u kojem stoji kako u školskoj godini 2022./2023. nije predviđen upis učenika u 1. razred Opće gimnazije Srednje škole Ivan Švear Ivanić Grad u Križu.

Prestanak rada poslovnice FINA-e u Križu

Građani Općine Križ na vratima poslovnice FINA-e naišli su na obavijest o zatvaranju poslovnice u našoj Općini s danom 1. veljače 2022. godine. To je izazvalo negodovanje dijela građana zbog kojega kao odgovoran načelnik želim razjasniti situaciju.
FINA je državna agencija, a ne općinska pa Općinski načelnik nema nikakvog utjecaja na upravljanje tom agencijom.
Poslovnica je godinama generirala gubitke, na što su upozoravali mnogi dosadašnji voditelji, a mi smo kao Općina učinili maksimum tako što smo dio svog platnog prometa preusmjerili na FINA-u i pomogli opstanku poslovnice još koju godinu. Budući da je poslovnica koristila općinski prostor, predlagali smo i smanjenje te potencijalno ukidanje najma, a sve s ciljem da poslovnica ostane aktivna. Sve više od toga značilo bi da novcem svih žitelja Općine obilno subvencioniramo uslugu koju očito koristi tek nekolicina (zbog čega je poslovnica bila na gubitku) i tako činimo štetu, na što ja kao načelnik nikad ne bih mogao pristati jer su mi Vaši interesi i interes Općine Križ primarni.
Uprava FINA-e samostalno je i bez ikakvih konzultacija s Općinom Križ donijela poslovnu odluku koja je njima vjerojatno logična i dugoročno isplativa, dok je dijelu naših građana koji u FINA-i obavljaju svoje financijske transakcije donekle otežano normalno funkcioniranje. Na tu odluku mi kao jedinica lokalne samouprave ne možemo utjecati, a pokušali smo sve da ju prolongiramo ili odgodimo.

S  poštovanjem,
Općinski načelnik Općine Križ
Marko Magdić struč. spec. oec.

OBAVIJEST umirovljenicima i nezaposlenima – podjela jednokratne novčane pomoći povodom božićnih blagdana

Općina Križ dijelit će jednokratnu novčanu pomoć sukladno Odlukama Općinskog načelnika Općine Križ Marka Magdića od dana 15. studenoga 2021. godine. PODJELA novčane pomoći za umirovljenike i nezaposlene osobe obavljat će se u ponedjeljak 13. prosinca 2021. godine od 8:00 do 14:00 sati u zgradi Općine Križ, odnosno prostoru Društvenog doma u Križu.

MOLE SE SVI KOJI DOLAZE PO JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ DA SE PRIDRŽAVAJU PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA.

UMIROVLJENICI
Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s ukupnom visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna i to uz obvezno predočenje osobne iskaznice i dokaza o visini mirovine ne starijeg od tri mjeseca.
OSOBE KOJE PRIMAJU NACIONALNU NAKNADU ZA STARIJE OSOBE
Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna po osobi, ostvaruju i osobe koje primaju nacionalnu naknadu za starije osobe, a koje imaju prebivalište na području Općine Križ i to uz obavezno predočenje osobne iskaznice te dokaza o ostvarenom pravu na nacionalnu naknadu za starije osobe u iznosu ne višem od 800,00 kuna.

NEZAPOSLENI
Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna ostvaruju nezaposlene osobe s prebivalištem na području Općine Križ koje se vode u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad, i to isključivo na temelju popisa nezaposlenih osoba uz obvezno predočenje osobne iskaznice.

TAKOĐER, MOGUĆE JE RADI SPRJEČAVANJA ZARAZE VIRUSOM COVID-19, PODIĆI JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ I ZA DRUGU OSOBU KOJA OSTVARUJE PRAVO NA JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ, UZ PREDOČENJE OSOBNE ISKAZNICE OSOBE KOJA PODIŽE POMOĆ TE PREDOČENJE OSTALE POTREBNE DOKUMENTACIJE ZA OSTVARIVANJE NAVEDENOG PRAVA OSOBE ZA KOJU SE PODIŽE POMOĆ.

Ustrojen hitni broj telefona zimske službe 091/2824501

Ustrojen hitni broj telefona zimske službe 091/2824501

Radi što veće učinkovitosti zimske službe i prohodnosti cesta u razdoblju zimskih uvjeta, uspostavljen je HITNI BROJ TELEFONA ZIMSKE SLUŽBE: 091/2824501 na kojeg građani mogu dojaviti sve uočene potrebe vezano uz zimsku službu, a izvođač radova svu eventualnu problematiku nastojati će riješiti u što kraćem roku.

ZAHTJEVI ZA SUFINANCIRANJE PRIJEVOZA STUDENATA U AKADEMSKOJ GODINI 2021/2022

Općinski načelnik Općine Križ i ove je godine donio zaključke o izdvajanju novčanih sredstava za sufinanciranje prijevoza za studente s područja Općine Križ u novoj akademskoj godini.

Redovitim studentima koji imaju prebivalište na području Općine Križ sufinancirat će se mjesečne karte prijevoza željeznicom (HŽ Putničkim prijevozom d.o.o. Zagreb) ili autobusom (Čazmatrans prometom d.o.o. Čazma) na relaciji od mjesta prebivališta do mjesta studiranja, u visini 75 % cijene mjesečne studentske karte. Sufinanciranje prijevoza ostvaruje se za razdoblje od 10 (deset) mjeseci tijekom akademske godine, osim za srpanj i kolovoz.

Ako student ima mogućnost korištenja prijevoza vlakom i autobusom, Općina Križ sufinancirat će trošak prijevoza jeftinijim prijevoznim sredstvom. Također, ako student pojedini mjesec unutar akademske godine nema potrebu koristiti javni prijevoz tijekom cijeloga mjeseca, može ostvariti pravo na polumjesečnu kartu.

Za ostvarivanje prava na sufinanciranje prijevoza student podnosi zahtjev Općini Križ, na propisanom obrascu. Subvencija prijevoza studenata u akademskoj godini 2021./2022. – moguća je podnošenjem zahtjeva i izdavanjem potvrda elektronskim putem.

Zahtjev za ostvarivanje prava sufinanciranja prijevoza studenata može se preuzeti na Internetskoj stranici Općine Križ www.opcina-kriz.hr ili u Općini Križ.
Zahtjev s priloženom potvrdom predaje se putem elektroničke pošte na adresu: info@opcina-kriz.hr  ili u Općini Križ.

Studentu će se po uredno dostavljenoj dokumentaciji i utvrđivanju prava na sufinanciranje prijevoza, izdati Potvrda od strane Općinskog načelnika Općine Križ, kojom će student kod kupnje mjesečne prijevozne karte dokazati da ima pravo na sufinanciranje prijevoza u akademskoj godini 2021./2021. koja započinje 01. listopada 2021. godine.

Studentima kojima je pravo na subvenciju priznato u protekloj akademskoj godini (2020./2021.) isto vrijedi do 30. rujna 2021. godine.

Popunjenom zahtjevu potrebno je priložiti:

  • potvrdu o redovitom upisu u tekuću akademsku godinu.

Odluka o načinu i postupku sufinanciranja prijevoza za studente s područja Općine Križ

OBAVIJEST o regulaciji prometa u Ulici Josipa Čopora u Križu 14. rujna 2021. godine

Zbog održavanja svečane sjednice Općinskog vijeća u povodu obilježavanja Dana Općine Križ, 14. rujna 2021. godine (utorak) od 11:00 do 18:00 sati uređuje se jednosmjerno prometovanje u Ulici Josipa Čopora u Križu, a promet će teći lijevom prometnom trakom u smjeru Zagrebačke ulice u Križu. Desna prometna traka Ulice Josipa Čopora u Križu zatvara se za promet u potpunosti od ulice Josipa Badalića do Zagrebačke ulice u Križu te će služiti za parkiranje vozila. Jednosmjerno prometovanje regulirati će se prometnom signalizacijom te metalnim barijerama /rampama.

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa prigodom održavanja programa Dana Općine Križ 2021. godine

Dana 28.08.2021. godine u subotu od 10:00 do 11:00 sati te od 12:00 do 13:00 sati, u vrijeme održavanja starta i cilja Obiteljske biciklijade, privremeno se zatvora promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa na način da se zapriječi promet iz Ulice Braće Radića i Ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet preko Trga Sv. Križa iz smjeru Novoselca Ulicom Milke Trnine i Zagrebačkom ulicom biti otvoren.  Dio Trga Sv. Križa na kojem se zatvara promet biti će metalnim barijerama/rampama odvojen od ostalih prometnih površina koje se otvorene za promet.


U nedjelju 29.08.2021. godine od 11:00 sati do 13:00 sati, privremeno se zatvara promet
na dijelu Trga Sv. Križa iz svih pravaca, te promet na dijelu Zagrebačke ulice od Trga Sv. Križa do skretanja u Maksimirsku ulicu zbog održavanja Memorijalnog Rallya Zdravko Jambrešić u organizaciji Oldtimer kluba Ivanić-Grad. Dolazak kolone vozila u Križ očekuje se oko 11:30 sati.

Spomenuta regulacija prometa u periodu od 28.08.2021. godine (subota) od 7:00 sati do 29.08.2021. godine (nedjelja) u 13:00 sati odnosi se i na promet u mirovanju i to na Trgu Svetog Križa, dijelu Trga Sv. Križa (park) na parkiralištu pokraj prodajnog platoa.

Na dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Sv. Križa do skretanja u Maksimirsku ulicu parkiranje neće biti moguće dana 29.08.2021. godine (nedjelja) od 11:00 sati do 13:00 sati.

Zahvaljujemo na razumijevanju
OPĆINA KRIŽ

Zakljucak-o-privremenom-zatvaranju-prometa

OBILJEŽAVANJE DANA POBJEDE I DOMOVINSKE ZAHVALNOSTI TE DANA HRVATSKIH BRANITELJA

Obilježavanje blagdana Dan pobjede i domovinske zahvalnosti te Dan hrvatskih branitelja, održat će se u četvrtak 5. kolovoza 2021. godine  prema sljedećem rasporedu:

10,00 sati – Posjet Spomen sobi poginulih branitelja Domovinskog rata Općine Križ
10,15 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Križu
10,40 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Rečici Kriškoj
11,00 sati – Sveta misa u župnoj crkvi Uzvišenja Sv. Križa u Križu

 

OBAVIJEST O OBILJEŽAVANJU BLAGDANA – DAN DRŽAVNOSTI

Blagdan, Dan državnosti, Općina Križ obilježiti će 28. svibnja 2021. godine (petak) prema sljedećem rasporedu:

10,00 sati – Posjet Spomen sobi poginulih branitelja iz Domovinskog rata u Galeriji Križ

10,15 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Križu

10,35 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Rečici Kriškoj

OBAVIJEST umirovljenicima i nezaposlenima – podjela jednokratne novčane pomoći povodom Uskrsa – 29. i 30. 03. 2021. godine

Općina Križ dijeliti će jednokratnu novčanu pomoć sukladno Odlukama Općinskog načelnika Općine Križ Marka Magdića od dana 19. 03. 2021. godine.

PODJELA novčane pomoći za umirovljenike i nezaposlene osobe obavljati će se
29. 03. 2021. (ponedjeljak) i 30. 03. 2021. (utorak) od 8:00 do 13:00 sati u zgradi Općine Križ, na bivšem šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ulaz pokraj Vijećnice.

MOLE SE SVI KOJI DOLAZE PO JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ DA SE PRIDRŽAVAJU PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA.

UMIROVLJENICI
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s ukupnom visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna i to uz obvezno predočenje osobne iskaznice i dokaza o visini mirovine.

OSOBE KOJE PRIMAJU NACIONALNU NAKNADU ZA STARIJE OSOBE
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna po osobi, ostvaruju i osobe koje primaju nacionalnu naknadu za starije osobe, a koje imaju prebivalište na području Općine Križ i to uz obavezno predočenje osobne iskaznice te dokaza o ostvarenom pravu na nacionalnu naknadu za starije osobe u iznosu ne višem od 800,00 kuna.

NEZAPOSLENI
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna ostvaruju nezaposlene osobe s prebivalištem na području Općine Križ koje se vode u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad, i to isključivo na temelju popisa nezaposlenih osoba uz obvezno predočenje osobne iskaznice.

TAKOĐER, MOGUĆE JE RADI SPRJEČAVANJA ZARAZE VIRUSOM COVID-19,  PODIĆI JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ I ZA DRUGU OSOBU KOJA OSTVARUJE PRAVO NA JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ, UZ PREDOĆENJE OSOBNE ISKAZNICE OSOBE KOJA PODIŽE POMOĆ TE PREDOĆENJE OSTALE POTREBNE DOKUMENTACIJE ZA OSTVARIVANJE NAVEDENOG PRAVA OSOBE ZA KOJU SE PODIŽE POMOĆ.

ODLUKA o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć umirovljenicima

Odluka o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć osobama koje primaju nacionalnu naknadu za starije osobe

ODLUKA o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć nezaposlenim osobama

 

Javna rasprava o prijedlogu VIII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Križ

Javna rasprava trajat će 8 dana, od 15. veljače 2021. godine do zaključno s danom 22. veljače 2021. godine. Prijedlog VIII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Križ u vrijeme trajanja javne rasprave stavljen je na javni uvid u prostorijama Općine Križ, Trg Svetog Križa 5, svakog radnog dana od 08.00 do 13.00 sati i na mrežnoj stranici Općine Križ.

Javno izlaganje u javnoj raspravi održat će se u Općini Križ, Trg Svetog Križa 5 dana  17. veljače 2021. godine u 11 h.

Primjedbe se mogu davati do zaključivanja javne rasprave na slijedeći način:

  • Upisivanjem primjedbi u knjigu primjedbi.
  • Iskazivanjem primjedbi u zapisnik koji će se voditi pri javnom izlaganju.
  • Upućivanjem pismenih primjedbi Općini Križ. Krajnji rok za zaprimanje pismenih primjedbi je 22. veljače 2020. godine do 15h.

OBAVIJEST umirovljenicima i nezaposlenima – podjela jednokratne novčane pomoći 14. i 15. 12. 2020.

Općina Križ će ove godine dijeliti prigodnu jednokratnu novčanu pomoć sukladno Odlukama Općinskog vijeća Općine Križ od 12. 11. 2020. godine.

UMIROVLJENICI

Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s ukupnom visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna i to uz obvezno predočenje osobne iskaznice i dokaza o visini mirovine.

NEZAPOSLENI

Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna ostvaruju nezaposlene osobe s prebivalištem na području Općine Križ koje se vode u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad, i to isključivo na temelju popisa nezaposlenih osoba uz obvezno predočenje osobne iskaznice.

PODJELA novčane pomoći za umirovljenike i nezaposlene osobe obavljati će se
14. 12. 2020. (ponedjeljak) i 15. 12. 2020. (utorak) od 8:00 do 13:00 sati u zgradi Općine Križ, na bivšem šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ulaz pokraj Vijećnice.

MOLE SE SVI KOJI DOLAZE PO JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ DA SE PRIDRŽAVAJU PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA, DA NOSE MASKE TE DA U ZGRADU ULAZE JEDAN PO JEDAN.

 

OBAVIJEST STRANKAMA

ZA VRIJEME TRAJANJA PROGLAŠENE EPIDEMIJE BOLESTI COVID-19, TIJELA OPĆINE KRIŽ OBAVLJAT ĆE NEPOSREDNI RAD SA STRANKAMA UZ PRETHODNU NAJAVU ELEKTRONIČKIM, TELEFONSKIM ili POŠTANSKIM PUTEM, POD UVJETOM DA ZAHTJEV STRANKE NIJE MOGUĆE RIJEŠITI BEZ NJENE PRISUTNOSTI.

KONTAKT PODACI putem kojih možete komunicirati sa svim službenicima Jedinstvenog upravnog odjela, kao i s Općinskim načelnikom i zamjenikom Općinskog načelnika Općine Križ:

TELEFONSKA CENTRALA OPĆINE KRIŽ: 01/ 2831 510

Adresa elektroničke pošte: info@opcina-kriz.hr

Poštanska adresa: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10 314 KRIŽ

1. MARKO MAGDIĆ, Općinski  načelnik Općine Križ

 

091 2824 530 marko.magdic@opcina-kriz.hr
2. ZLATKO HRASTIĆ, zamjenik Općinskog načelnika

 

091 2824 519 zlatko.hrastic@opcina-kriz.hr
3. LIDIJA BAHLEN, pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela

 

091 2824 540 lidija.bahlen@opcina-kriz.hr
4. NADA HORVAT, Voditeljica Odsjeka za financije, komunalno gospodarstvo i gospodarstvo

 

091 2824 502 nada.horvat@opcina-kriz.hr
5. MAJA DUNDOVIĆ PLEŠA, samostalna upravna referentica za informiranje i opće poslove

 

091 2824 511 maja.dundovic.plesa@opcina-kriz.hr
6. ŽARKO GAMBIROŽA, samostalni upravni referent za komunalno gospodarstvo

 

091 2824 514 zarko.gambiroza@opcina-kriz.hr
7. MARIJA VUKSAN, viša stručna suradnica za javnu nabavu i natječaje

 

091 2824 017 marija.vuksan@opcina-kriz.hr
8. SANDRA CRNKOVIĆ, samostalna upravna referentica za društvene djelatnosti

 

091 2824 517 sandra.crnkovic@opcina-kriz.hr
9. DANICA CESAREC, administrativni referent

 

091 2824 516 danica.cesarec@opcina-kriz.hr
10. ĐURĐICA KAIN, referentica – administrativna tajnica

 

091 2824 503 djurdjica.kain@opcina-kriz.hr
11. SNJEŽANA VRBANEC, računovodstveni referent

 

01 / 2831 521 snjezana.vrbanec@opcina-kriz.hr
12. SREĆKO SRAKA, referent – komunalni redar

 

091 586 0911 srecko.sraka@opcina-kriz.hr
Skip to content