Obavijest – počinje izgradnja Regionalnog vodoopskrbnog sustava Zagreb istok na području Općine Križ

Dana 16.09.2019. godine započinju radovi na izgradnji i rekonstrukciji vodoopskrbnih cjevovoda i pripadnih objekata (pre/crpne stanice, priključci) na vodoopskrbnom području Ivanić-Grada i to na dionici E1 – OPĆINA KRIŽ, NASELJA: OKEŠINEC, NOVOSELEC I OBEDIŠĆE, obavještavaju iz Vodoopskrbe i odvodnje Zagrebačke Županije.

Radovi započinju na samoj granici Općine Križ, odnosno Zagrebačke županije u naselju Obedišće, kod rijeke Česme. Riječ je o projektu izgradnje Regionalnog vodoopskrbnog sustava Zagreb istok. Vrijednost radova na području Općine Križ, Općine Kloštar Ivanić i Grada Ivanić-Grada je ukupno 90 milijuna kuna.

 

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa prigodom održavanja programa Dana Općine Križ 2019. godine.

Program obilježavanja Dana Općine Križ od petka 23.08.2019. do nedjelje 25.08.2019. godine biti će koncentriran na unutrašnjost parka i livadu u centru Križa, na kojoj će biti postavljen šator s ugostiteljskim i zabavnim sadržajem te koncerti.
U te dane na snazi je i privremena regulacija, odnosno zatvaranje prometa na Trgu Sv. Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu i to kako slijedi:
U petak 23.08.2019. godine od 20:00 do 03:00 sata u subotu 24.08.2019. godine te u subotu 24.08.2019. godine od 15:00 do 03:00 sata u nedjelju 25.08.2019. godine, privremeno će se zatvoriti promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa na način da se zapriječi promet iz Ulice Braće Radić i Ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet Zagrebačkom ulicom i Ulicom Milke Trnine neometano teći bez zatvaranja.
U nedjelju 25.08.2019. godine od 10:00 sati do 13:00 sati, zatvara se promet na Trgu Sv. Križa te u dijelu Zagrebačke ulice do skretanja u Maksimirsku ulicu, promet na Trgu Sv. Križa do skretanja u park te promet Na Trgu Sv. Križa iz Ulice Braće Radića i Ulice Josipa Badalića.
Spomenuta regulacija prometa u periodu od 23.08.2019. do 25.08.2019. godine odnosi se i na promet u mirovanju.

MOLIMO DA U NAVEDENO VRIJEME NE PARKIRATE VOZILA NA SPOMENUTIM LOKACIJAMA.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU!
OPĆINA KRIŽ

PRIJAVE ZA KOTLOVINAFEST

OTVORENE PRIJAVE ZA KOTLOVINAFEST – ove godine u žiriju Ribafish

Otvorene su prijave za ekipe koje žele ove godine sudjelovati na trećem po redu Kotlovinafestu u Križu. Riječ je o natjecanju u spravljanju kotlovine održava se u sklopu obilježavanja Dana Općine Križ, a s ciljem obogaćivanja turističke ponude gastronomskom tradicijom našeg kraja. I ove godine pripremili smo bogat program uz Kotlovinafest, obiteljsku biciklijadu istog dana te dolazak olditimer vozila. Naravno osiguran je i stručan i nepristran žiri u kojem će tradicionalno miti majstor kotlovine našeg kraja Drago Kezele, zatim Đurđica Zubatović i poseban gost ove godine Domagoj Jakopović Ribafish, urednik portala Gastro.hr, novinar i kao sam ističe Klasa hedonist te još mnogo toga, uglavnom ljubitelj dobre hrane…

ORGANIZATOR: Općina Križ
DATUM ODRŽAVANJA: 25.08.2019
MJESTO ODRŽAVANJA: Trg Svetog Križa u Križu (park)
OKUPLJANJE SUDIONIKA: 10 sati
POČETAK OCJENJIVANJA: od 12 sati
PROGLAŠENJE NAJBOLJIH EKIPA: oko 13 sati

Za sudjelovanje na Kotlovinafestu potrebno je prijaviti ekipu na adresu elektroničke pošte info@opcina-kriz.hr i to najkasnije do 12.08.2019. godine.
Prijavnice dostupne na www.opcina-kriz.hr
ili u Općini Križ
Dodatne informacije možete dobiti i na broj telefona: 091 2824 511 (Maja) ili 091 2824 517 (Sandra) ili na e-mail
: info@opcina-kriz.hr

Ekipe u natjecanju sudjeluju dobrovoljno i ne plaćaju kotizaciju, a kotlovinu spravljaju o vlastitom trošku uz obaveznu podjelu 10 porcija posjetiteljima za što mogu prikupljati dobrovoljne priloge (donacije za porcije koje ostaju ekipi za podmirenje troškova natjecanja), a mogu spremiti i više porcija ukoliko žele

Natjecateljska ekipa dužna je osigurati:

– vlastiti kotao i dodatnu opremu (obavezno – plamenik, plinsku bocu, pribor za spravljanje kotlovine,… ).
– meso (svinjetina, piletina, kobasica) za koje je obavezno organizatoru na dan natjecanja donijeti račun gdje je i kada je meso kupljeno radi ispunjavanja sanitarnih uvjeta
– začine te priloge za spravljanje kotlovine po izboru (povrće, gljive, grah, krumpir…)

Organizator je dužan osigurati:
–  adekvatnu (ovisno o vremenu i natkrivenu) lokaciju za spravljanja kotlovine za sve prijavljene ekipe (stol i/ili štand) te po potrebi prostor za reklamnu aktivnost svake pojedine ekipe (mogućnost sponzorima ekipe da stave roll up i/ili ostale promidžbene oblike).

– plastične tanjure i pribor za degustaciju, keramički tanjur i pribor za serviranje kotlovine za ocjenjivanje

– potrošni materijal (vreće za smeće, rolu papirnatih ručnika)

– poklon sudionicima – fertun s logom Kotlovinafesta i majice sponzora

– piće za sve ekipe (sok i vodu)
stručni i nepristrani žiri za ocjenu kvalitete te prigodne nagrade najboljima.

Detaljno propozicije i pravila ocjenjivanja možete pronaći u prilogu
PROPOZICIJE-2019 pdf

Prijavnica za Kotlovinafest
PRIJAVNICA-2019

PRIJAVITE SE NA OBITELJSKU BICIKLIJADU 25.8.2019.

I ove godine uz program Dana Općine Križ, Općina Križ u suradnji s Biciklističkim klubom Ivanić, Gradskim društvom Crvenog križa Ivanić-Grad i potporu Vatrogasne zajednice Općine Križ, organizira Obiteljsku biciklijadu Križ 2019. u nedjelju  25.08.2019. godine.                       

PRIJAVE: od 01.07. do 20.08.2019. godine na e-mail info@opcina-kriz.hr (prijavnice dostupne na www.opcina-kriz.hr), a sve informacije mogu se dobiti i na broj telefona 091 2824 517. Na dan biciklijade prijave i na info pultu u parku u Križu od 9 do 10 sati uz preuzimanje okrjepe za sve natjecatelje.

PROGRAM BICIKLIJADE:
START: Trg Sv. Križa u 10:30 sati
ODMOR I OSVJEŽENJE: kod društvenog doma u Konšćanima

CILJ: iza 12 sati Trg Sv. Križa, Križ
DODJELA NAGRADA I DRUŽENJE

DUŽINA STAZE BICIKLIJADE: 11,3 km

STAZA BICIKLIJADE: Start je na Trgu Sv. Križa, zatim se Zagrebačkom ulicom vozi u Gornji Prnjarovec, te Donji Prnjarovec iz kojeg se vozi u pravcu naselja Konšćani. Kod društvenog doma u Konšćanima predviđena je okrjepa. Iz Konšćana se vozi Graničarskom ulicom te se skreće u Selsku ulicu, a iz nje u Školsku ulicu u Novoselcu. Iz Školske ulice skreće se desno u Moslavačku ulicu, zatim u Kolodvorsku ulicu u Novoselcu iz koje se preko Ulice Hrvatske mladeži vozi u smjeru Industrijske ceste sve do Ulice braće Radić po kojoj se vozi u smjeru Križa do cilja na Trgu Sv. Križa.

PROPOZICIJE: Na biciklijadi mogu sudjelovati osobe koje su se uredno i na vrijeme prijavile za sudjelovanje. Sudjelovanje na biciklijadi je dobrovoljno i svi prijavljeni sudionici voze na vlastitu odgovornost. Svi sudionici biciklijade dužni su se strogo pridržavati svih prometnih propisa, voziti isključivo desnom stranom ceste i strogo se pridržavati svih uputa policije, redara i organizatora biciklijade.

Za sve osobe mlađe od 16 godina nošenje zaštitne kacige tokom cijelog trajanja biciklijade je obvezno te bez iste neće moći startati i sudjelovati na biciklijadi. Nošenje kacige se preporučuje i ostalim sudionicima biciklijade. Djeca s navršenih 9 godina, a koja nemaju navršenih 14 godina mogu na biciklijadi sudjelovati samo u pratnji osobe koja je navršila 16 godina. Djeca mlađa od devet godina mogu sudjelovati na biciklijadi jedino uz prisustvo roditelja, a djeca mlađa od 6 godina ne mogu samostalno sudjelovati na biciklijadi, osim ako ih na svom biciklu ne vozi roditelj.

Napomena: neposredno ispred sudionika biciklijade ići će kombi organizatora koji će voditi biciklijadu i u kojem će biti osoba koja će tijekom biciklijade komunicirati sa sudionicima te ih upozoravati i usmjeravati tijekom trase (posebno na dijelu gdje staza biciklijade prelazi raskrižja i priključenja na županijske prometnice). Na začelju se vozi kombi Gradskog društva Crvenog Križa Ivanić-Grad u svrhu prijevoza okrjepe, prve pomoći i eventualnog prijevoza onih koji ne budu mogli prevesti cijelu stazu. Redarsku službu vršiti će članovi Vatrogasne zajednice Općine Križ u suradnji s Biciklističkim klubom Ivanić.

NAGRADE DOBIVAJU: najmlađi sudionik i najmlađa sudionica, najstariji sudionik i najstarija sudionica i obitelji s najviše članova-sudionika biciklijade.

Prijavnica za Obiteljsku biciklijadu Križ 2019

PROPOZICIJE OBITELJSKE BICIKLIJADE KRIŽ 2019

PRIJAVITE SE NA SAJAM OBRTA I RUKOTVORINA UZ DANE OPĆINE KRIŽ

Općina Križ i ove godine povodom obilježavanja Dana Općine Križ planira organizirati zanimljiv i šarolik program za sve posjetitelje i svoje sugrađane i to zadnji vikend u kolovozu, od 23.08.2019. (petak) do 25.08.2019. godine (nedjelja). U petak će na pozornici u centru Križa nastupiti grupa Vigor, a u subotu legendarni Željko Bebek.

Dio programa, tradicionalno je i Sajam obrta i rukotvorina obrtnika, OPG-a, kako domaćih tako i proizvođača, iz susjednih lokalnih jedinica. Našim sugrađanima i svim posjetiteljima tom prigodom nudi se nekomercijalna, unikatna ponuda rukotvorina ili domaćih likera, meda, sira i ostalih prerađevina od lavande, bučinog ulja i slično.

Budući da je broj izlagača ograničen, molimo sve zainteresirane udruge, zadruge, OPG-e te sve ostale kreativce iz Općine Križ i šire, za sudjelovanje na Sajmu obrta i rukotvorina 24.08.2019. godine (subota), da nam se pridruže, te svojom ponudom upotpune događanja povodom Dana Općine Križ.

Prijavnicu za Sajam obrta i rukotvorina možete dobiti u Općini Križ ili je preuzeti u prilogu, a ispunjenu prijavnicu pošaljite na e-mail: info@opcina-kriz.hr ili na adresu Općine Križ, Trg Sv. Križa 5, 10314 Križ, zaključno s danom 16.08.2019. godine.
PRIJAVNICA-SAJAM OBRTA I RUKOTVORINA 2019

Svi oni koji prigodnom prodajom žele sudjelovati u programu obilježavanja Dana Općine Križ, udruge, obrti, vlasnici štandova, oni koji žele imati ponudu u dijelu centra Križa tijekom programa od 23., 24. ili 25.08.2019. godine i svi ostali koji imaju dodatna pitanja mogu nam se radi daljnjih dogovora i raspoloživosti prostora javiti na broj telefona: 01/ 2831 510 (osobe za kontakt: Sandra Crnković i Maja Dundović Pleša).

 

OBAVIJEST GRAĐANIMA o održavanju trkačke cestovne utrke LIDL CROSS HILL RUN KRIŽ 18.05.2019. godine u Križu u Novoselcu

OBAVIJEST GRAĐANIMA o održavanju trkačke cestovne utrke LIDL CROSS HILL RUN KRIŽ 18.05.2019. godine u Križu i Novoselcu

Trkačka cestovna utrka LIDL CROSS HILL RUN KRIŽ 2019. – ”UTRKA DOBRIH ŽELJA” koju organizira Općina Križ održati će se dana 18. svibnja 2019. godine od 17:30 do 19:30 sati u slijedećim ulicama:

  • Zagrebačka ulica; dionica od Trga Sv. Križa do ul. Josipa Čopora,
  • Ulica Josipa Čopora,
  • Ulica Josipa Badalića; dionica od ul. Josipa Čopora do ul. Braće Radića
  • Ulica Braće Radića; dionica od ul. Braće Radića do Industrijske ceste,
  • Industrijska cesta;
  • Ulica Hrvatske mladeži; dionica od Industrijske ceste do odvojka Moslavačke ulice;
  • Odvojak Moslavačke ulice,
  • Moslavačka ulica; do križnog raskrižja,
  • Ulice Milke Trnine; do Trga Sv. Križa,
  • Trg Sv. Križa

 Utrka se održava u tri natjecateljske grupe,

Vrijeme početka utrke je u 17:30 sati, a predvidivo vrijeme završetka utrke je u 19:30 sati.
U vremenu od 15:00 sati do 20:00 sati biti će potpuno zatvoren za promet u slijedećim ulicama:

  • Trg Sv. Križa,
  • Zagrebačka ulica; dionica od Trga Sv. Križa do ul. Josipa Čopora,
  • Promet u drugim ulicama zatvarati će se samo djelomično, tj. neposredno uoči nailaska i u vrijeme prolaska učesnika utrke.
  • S obzirom da će u vrijeme trajanja utrke promet djelomično biti onemogućen, pozivaju se građani da u vrijeme održavanja utrke ograniče korištenje svojih vozila na dijelu održavanja utrke, odnosno da korištenje svojih vozila u vremenu održavanja utrke prilagode stvarnim potrebama.

Zaključak o privremenom zatvaranju prometa

Rješenje Ministarstva unutarnjih poslova Policijske uprave Zagrebačke, Policijske postaje Ivanić-Grad o odobravanju održavanja Cross hill runa 2019.

OPĆINA KRIŽ
Jedinstveni upravni odjel
Odsjek za financije, komunalno-gospodarstvo i gospodarstvo

Općina Križ traži kandidate za sudce porotnike

Općina Križ zaprimila je od Stručne službe Skupštine Zagrebačke županije Zahtjev Općinskog suda u Velikoj Gorici za predlaganje 2 kandidata za imenovanje sudaca porotnika za mladež i 2 kandidata za imenovanje sudaca porotnika.

Također, od Stručne službe Skupštine Zagrebačke županije zaprimljen je i zahtjev Županijskog suda u velikoj Gorici za imenovanje 2 sudaca porotnika za mladež i 1 kandidata za suce porotnike.

Sudce porotnike predlaže Općinsko vijeće Općine Križ stoga, Općina Križ poziva sve zainteresirane za obavljanje ove časne dužnosti da najkasnije do 15. veljače 2019. godine iskažu svoj interes bilo osobnim dolaskom u Općinu Križ ili putem e-maila info@opcina-kriz.hr.

Tko sve može biti kandidat za suca porotnika za mladež ili suca porotnika te koje je sve podatke potrebno dostaviti pogledate u prilogu.

Imenovanje sudaca porotnika za mladež za Općinski sud u Velikoj Gorici

Imenovanje sudaca porotnika za Općinski sud u Velikoj Gorici

Imenovanje sudaca porotnika za mladež za Županijski sud u Velikoj Gorici

Imenovanje sudaca porotnika za Županijski sud u Velikoj Gorici

RASPORED BLAGOSLOVA OBITELJI U ŽUPI UZVIŠENJA SVETOG KRIŽA, KRIŽ

RASPORED BLAGOSLOVA OBITELJI U ŽUPI UZVIŠENJA SVETOG KRIŽA, KRIŽ

DATUM BLAGOSLOVA                           NASELJE, ULICA
26.12.2018.                               NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

KRIŽ: MOSLAVAČKA ULICA, MAKSIMIRSKA ULICA

RAZLJEV (oko 10:30 sati)

MALA HRASTILNICA (oko 15:00 sati)

27.12.2018.                                                NAKON SV. MISE U 08:00 SATI

JOHOVEC (oko 09:00 sati)

VELIKA HRASTILNICA (oko 14:00 sati)                                                                                                OKEŠINEC (oko 08:30 sati)

28.12.2018.                                DONJI PRNJAROVEC (oko 08:00 sati)

GORNJI PRNJAROVEC

VEZIŠĆE (oko 08:00 sati)

29.12.2018.           ŠUŠNJARI (oko 08:00 sati)

KONŠĆANI (oko 12:00 sati)

NOVOSELEC: MOSLAVAČKA ULICA (oko 08:00 sati od PEKARNE)

30.12.2018.                                 NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

NOVOSELEC: DRVODJELSKA ULICA, RADNIČKA ULICA, KOLODVORSKA ULICA, KOLODVORSKI ODVOJCI, ULICA HRVATSKE MLADEŽI, ČESMANSKA ULICA

31.12.2018.                                                              OBEDIŠĆE: ZAGREBAČKA ULICA (glavni put i sve ulice sa lijeve i desne strane) I SELSKA ULICA
01.01.2019.                             NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

NOVOSELEC: GRANIČARSKA ULICA (oko 10:00 sati), SELSKA ULICA I ODVOJCI, ŠKOLSKA ULICA

BUNJANI – STAKLENA ULICA (oko 10:00 sati)

02.01.2019.                            DEANOVEC (od obitelji Pavetić-Prevendar do Graberja, od Graberja prema Križu do obitelji Suhina)
03.01.2019.                             BUNJANI – od obitelji Suhina do KAŽE                                                 

KRIŽ, IZA 14:00 SATI: ZAGORSKA ULICA, PRIGORSKA ULICA, LIČKA ULICA

04.01.2019.                             ŠIRINEC

KRIŽ: ULICA JOSIPA BADALIĆA – do obitelji Matković

Nastavak ULICE JOSIPA BADALIĆA od obitelji Matković do ŽUPNOG UREDA uključujući: ULICU JOSIPA ČOPORA, ULICU LJUDEVITA GAJA, ULICU STJEPANA MATKOVIĆA, ULICU AUGUSTA ŠENOE

05.01.2019.                           KRIŽ: ŽUTIČKA ULICA, VINOGRADSKA ULICA, ŠKOLSKA ULICA, dio TRGA SV. KRIŽA, INDUSTRIJSKA CESTA, ZAGREBAČKA ULICA (od centra do KAŽE)
06.01.2019.                           NAKON SV. MISE U 11:00 SATI

KRIŽ: ULICA MILKE TRNINE (od kružnog toka), JANDRINEC

07.01.2019.                          KRIŽ: ULICA BRAĆE RADIĆ, ULICA KRIŠKE REPUBLIKE

 

OBAVIJEST O JEDNOKRATNOJ NOVČANOJ POMOĆI UMIROVLJENICIMA I NEZAPOSLENIM OSOBAMA u 2018. godini

Općina Križ će ove godine dijeliti prigodnu jednokratnu novčanu pomoć u naravi sukladno Odlukama Općinskog vijeća Općine Križ od 21.11.2018. godine.

UMIROVLJENICI

Pravo na dar u naravi u vrijednosti od =150,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna. Podjela Potvrda dara u naravi obavljati će se preko Udruge umirovljenika Općine Križ, uz predočenje osobne iskaznice i dokumenta na kojem je vidljiv iznos mirovine.

Podjela Potvrde dara u naravi  za umirovljenike obavljati će se

13.12.2018. (četvrtak) i 14.12.2018. (petak)

  • od 8 do 13 sati u Domu umirovljenika u Križu
  • od 8 do 13 sati u Vatrogasnom domu u Novoselcu.

NEZAPOSLENI

Podjela Potvrda dara u naravi nezaposlenim osobama s prebivalištem na području Općine Križ i to također u vrijednosti dara od =150,00 kuna po nezaposlenoj osobi, prijavljenoj u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad prema popisu do dana 30.11.2018. godine, obavljati će se u Općini Križ uz predočenje osobne iskaznice.

Podjela Potvrde dara u naravi  za nezaposlene osobe obavljati će se

13.12.2018. (četvrtak) i 14.12.2018. (petak)

  • od 8 do 13 sati u zgradi Općine Križ, na šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Potvrde dara u naravi moći će se jednokratno iskoristiti u razdoblju od 13.12.2018. do 29.12.2018. godine, u bilo kojoj od prodavaonica koje su pristale sklopiti ugovor s Općinom Križ, a to su sljedeće:

  • Lonia u Križu i Novoselcu
  • Mlin i pekare u Križu, Novoselcu, Obedišću i Rečici Kriškoj
  • Moslavina usluge (Samoposluga) u Novoselcu
  • Tival (Mlinček) u Križu
  • Trgovački obrt Boby u Okešincu

 

 

Zaprimanje eRačuna u javnoj nabavi – Obavijest za izdavatelje elektroničkih računa

Sukladno odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 94/18.) javni naručitelji su od 01. prosinca 2018. godine obvezni u postupcima javne nabave zaprimati i obrađivati te izvršiti plaćanje elektroničkih računa i pratećih isprava izdanih sukladno europskoj normi. Elektronički račun ili eRačun je račun koji je izdan, poslan i zaprimljen u strukturiranom obliku, a koji omogućuje njegovu automatsku i elektroničku obradu. eRačuni koji su izdani na temelju izvršenja ugovora sklopljenog nakon provedenog postupka javne nabave, moraju biti u skladu s europskom normom i njezinim ispravcima, izmjenama i dopunama.

Zakon se primjenjuje na elektroničke račune koji su izdani na temelju ugovora o javnoj nabavi ili okvirnih sporazuma sklopljenih sukladno posebnom zakonu kojim se uređuje javna nabava.

Odredbe ovoga Zakona primjenjuju se i na elektroničke račune koji su izdani na temelju ugovora proizašlih iz postupka jednostavne nabave robe i usluga te provedenih projektnih natječaja procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti manje od 500.000,00 kuna.

Obavještavamo sve izdavatelje elektroničkih računa u postupcima javne nabave da Općina Križ od 01.12.2018. godine zaprima elektroničke račune putem FINA web aplikacije servis e-Račun za državu.

Servis e-Račun za državu je centralno mjesto za zaprimanje svih e-Računa koje izdavatelji računa šalju obveznicima Zakona o javnoj nabavi. Više informacija o servisu e-račun za državu možete pronaći na www.fina.hr  ( e-Račun u javnoj nabavi).

 

Obavijest o regulaciji prometa za blagdan Svih svetih u Križu

Općinski načelnik Općine Križ dana 26.10.2018. godine donio je Zaključak o regulaciji prometa za blagdan Svih svetih u Križu.
Povodom blagdana Svih svetih, na dan 01.11.2018. godine (četvrtak) od 07:00 do 19:00 sati, na prilaznim pravcima prema mjesnom groblju Križ, regulacija prometa organizira se na slijedeći način:

  1. Promet u Zagrebačkoj ulici je jednosmjeran od raskrižja sa županijskom cestom u smjeru Križa do raskrižja sa Maksimirskom ulicom u Križu,
  2. Promet u Maksimirskoj ulici u Križu jednosmjeran je od Zagrebačke ulice do parkirališta kod mrtvačnice.

Ovakva regulacija prometavrijedi za sva vozila osim za vozila hitne službe, vatrogasna vozila i vozila Ministarstva unutarnjih poslova.

JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine

Na temelju članka 21. Odluke o javnim priznanjima Općine Križ  («Glasnik Zagrebačke županije» br. 18/18.),  Općinski načelnik Općine Križ raspisuje JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine.

Plaketa Milke Trnine dodjeljuje se kao posebno počasno priznanje za zahvalnost i istaknuti doprinos promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu i to prigodom obilježavanja obljetnice rođenja Milke Trnine, svjetske operne primadone rođene 19.12.1863. godine u Vezišću u Općini Križ.

Odluku o dodjeli Plakete Milke Trnine donosi Općinsko vijeće Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine. Plaketu se dobitniku uručuje u prigodi obilježavanja rođendana Milke Trnine.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mogu dati: Općinski načelnik Općine Križ, članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građani, trgovačka društva, obrtnici, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mora sadržavati:

  • prijedlog i obrazloženje prijedloga s opisom osobitog doprinosa i dostignuća u promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu
  • Suglasnost i Privola kandidata za dodjelu Plakete Milke Trnine
  • podatke važne za uspostavu kontakta s predlagateljem.

Prijedlog se dostavlja na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SV. KRIŽA 5, 10 314 KRIŽ ili na adresu elektroničke pošte: info@opcina-kriz.hr, do zaključno s danom 15. 11. 2018. godine.

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine

Suglasnost-i-privola-kandidata-za-dodjelu-plakete Milke Trnine

OBAVIJEST GRAĐANIMA o radovima uređenja nogostupa u Zagrebačkoj ulici i na Trgu Sv. Križa u Križu

Obavještavaju se građani da će se u Zagrebačkoj ulici – na dijelu od Maksimirske ulice do Trga Sv. Križa te na Trgu Sv. Križa pristupiti izvođenju radova na uređenju nogostupa, uz radove na obnovi podzemne električne mreže te obnovi elektroinstalacije i sustava javne rasvjete.

Radovima će se obuhvatiti kompletna obnova nogostupa, koja uključuje zamjenu postojećeg asfaltnog zastora uz završno opločenje opločnicima,  a rekonstrukcija el.mreže obuhvaća zamjenu podzemnog voda električne mreže uz zamjenu postojećeg sustava javne rasvjete novim objektima i uređajima.

Predvidivo vrijeme početka radova je rujna 2018. godine, a predvidivi krajnji rok završetka je 30 radnih rada, koji može biti produljen razmjerno nepovoljnim vremenskim uvjetima.

Radovi će se izvršavati u 8 jednakih dionica do funkcionalne gotovosti.

U tijeku izvođenja radova, kolni prilaz parcelama biti će kratkotrajno ograničen, te se građani pozivaju da korištenje svojih vozila prilagode dinamici izvođenja radova.

 

OPĆINA KRIŽ
Jedinstveni upravni odjel

Akcija odvoza glomaznog otpada kreće u rujnu

Od 17. rujna kreće akcija odvoza glomaznog otpada koja će trajati do 23. studenog. Prvo područje na kojemu će se vršiti odvoz je Grad Ivanić-Grad, a zatim slijede Općine Kloštar Ivanić i Općina Križ.

Detaljni raspored odvoza možete vidjeti na letcima koji su u privitku teksta, a koji će biti podijeljeni korisnicima početkom rujna uz račune za mjesec kolovoz.

Molimo stanovnike koji žive u kućama da otpad odlože unutar svojih dvorišta, u blizini ulaza u dvorište, dostupno vozilu za sakupljanje otpada, do 7 sati ujutro na dan naveden u rasporedu odvoza.

Korisnike koji su vlasnici pasa molimo da iste drže pod nadzorom kako bi radnici mogli sigurno i neometano izvršiti prikupljanje glomaznog otpada.

Korisnici u stambenim zgradama moći će svoj glomazni otpad odložiti u posebne spremnike – kontejnere koji će biti postavljeni u blizini stambenih zgrada.

Navedene informacije možete pronaći na web stranici: www.ivakop.hr , a za sva pitanja nazovite naš broj telefona 2888-938.

Molimo sve korisnike da dobro pročitaju letke, koje će dobiti na kućne adrese, s popisom predmeta koji pripadaju glomaznom otpadu. Sve ono što ne pripada glomaznom otpadu neće biti odvezeno.

kriz_glomazni_otpad

 

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja Dana Općine Križ 2018. godine

U PETAK  24.08.2018. godine od 19:00 do 03:00 sata 25.08.2018. godine (subota)

U SUBOTU 25.08.2018. godine od 15:00 do 03:00 sata dana 26.08.2018. godine (nedjelja),
privremeno će se zatvoriti promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa
na način da se zapriječi promet iz ulice Braće Radića i ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet Zagrebačkom ulicom i ulicom Milke Trnine neometano teći bez zatvaranja.

Dio Trga Sv. Križa na kojem se zatvara promet će biti metalnim barijerama/rampama odvojen od drugih prometnih površina budući je program koncentriran na unutrašnjost parka i parcelu preko puta župne Crkve Uzvišenja Sv. Križa, a na kojoj će od 24.08.2018. godine do 26.08.2018. godine biti postavljen šator sa ugostiteljskim sadržajem, a u kojem će se održati i ostali zabavni sadržaj te koncerti.

Iznimno, radi što bolje i sigurnije organizacije planiranih događanja, Kotlovinafesta i Obiteljske biciklijade i dolaska oldimer vozila,

U NEDJELJU 26.08.2018. godine, samo u razdoblju od 8:30 do 13:00 sati istog dana, privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Ulice Josipa Čopora.

 

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje stoga MOLIMO DA U NAVEDENO VRIJEME NE PARKIRATE VOZILA NA SPOMENUTIM LOKACIJAMA.

 

HVALA NA RAZUMIJEVANJU!

OPĆINA KRIŽ

 

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Postupak dodjele Priznanja Općine Križ „14. rujan“ pokreće svake godine Općinski načelnik Općine Križ raspisivanjem Javnog poziva za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Odluku o dodjeli Priznanja Općine Križ “14. rujan“ donosi Općinsko vijeće Općine Križ povodom obilježavanja Dana Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Priznanje Općine Križ „14. rujan“ dodjeljuje se u znak javnog priznanja građanima Općine Križ i drugim pravnim i fizičkim osobama, njihovim udrugama, lokalnim zajednicama, trgovačkim društvima, obrtima, obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, ustanovama, vjerskim zajednicama te  drugim osobama i subjektima za iznimna dostignuća i doprinos od osobitog značenja za razvitak i ugled Općine Križ i društva u cjelini, a poglavito za uspjehe u unaprjeđenju gospodarstva, znanosti, prosvjete, kulture, sporta, socijalne skrbi i unaprjeđenja i zaštite okoliša te drugih javnih djelatnosti.

Pozivaju se članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građane, trgovačka društva, obrtnike, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe da daju inicijativu za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“. Inicijativa odnosno prijedlog za dodjelu Priznanja mora sadržavati:

  • točan naziv/ime i prezime kandidata kojeg se predlaže za dodjelu priznanja, s adresom i drugim podacima važnim za uspostavu kontakta
  • obrazloženje prijedloga s opisom osobitog dostignuća i doprinosa te priloženom dokumentacijom kojom se dokazuje isti opis i
  • Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja 14. rujan.

Inicijativa odnosno pisani prijedlog s obrazloženjem dostavlja se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10314 KRIŽ do zaključno s danom 10.08.2018. godine (petak).

Pozivni natječaj za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“

Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja 14. rujan

Zaključak o privremenom zatvaranju i regulaciji prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja trkačke utrke Cross Hill Run Križ 2018.

Na temelju članaka 42. i 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne Novine” br. 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13., 137/15. i 123/17.) i članaka 52. i 94. Statuta Općine Križ («Glasnik Zagrebačke županije» br. 3/18.) Općinski načelnik Općine Križ dana 13.04.2018. godine donio je

Z A K L J U Č A K
o privremenom zatvaranju i regulaciji prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja trkačke utrke Cross Hill Run Križ 2018.

I.

            Privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Maksimirske ulice u Križu na sljedeći način:
U subotu 19.05.2018. godine od 15 do 20 sati, zatvara se promet na Trgu Svetog Križa te u Zagrebačkoj ulici od Trga Svetog Križa do skretanja u Čoporovu ulicu u Križu.

II.

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje koje se od 15 sati 19.05.2018. godine (subota ) do 20 sati istog dana, zatvara na parkiralištu Zagrebačke 7 i na Trgu Sv. Križa te u Zagrebačkoj ulici od Trga Svetog Križa do skretanja Maksimirsku ulicu u Križu. Tijekom privremene regulacije prometa iz točke I. ovog Zaključka, na području za koje je privremeno zatvoren promet, omogućeno je prometovanje prilikom dostave i parkiranje dostavnim vozilima ugostitelja i osoba koje obavljaju prigodnu prodaju na štandovima, temeljem odobrenja nadležnog upravnog tijela Općine Križ.

III.

            Trkačka utrka Cross Hill Run Križ 2018. održati će se 19.05.2018. u subotu. Start i cilj utrke biti će u centru Križa, a sama utrka započinje u 17:30 sati.

Trasa utrke: Start utrke je na Trgu Sv. Križa u Križu te se kreće kroz Zagrebačku ulicu, zatim Čoporovom ulicom prema ulici Josipa Badalića u smjeru centra Križa. Iz ulice Josipa Badalića skreće se u ulicu Brače Radića sve do skretanja u Industrijsku cestu. Industrijskom cestom utrka ide u smjeru Novoselca prema Ulici Hrvatske mladeži zatim ulicom Hrvatske mladeži do prvog lijevog odvojka (kroz Kamenarsku ulicu) do Moslavačke ulice. Moslavačkom ulicom u smjeru Križa do kružnog toka na kojem se izlazi na drugom izlazu u ulicu Milke Trnine do Trga Sv. Križa gdje je cilj. Trasa je duga 5 km, a za dionicu od 10 km istrčavaju se dva kruga iste trase.

Za regulaciju prometa na trasi utrke u suradnji s Policijskom postajom Ivanić-Grad, osigurati će se potreban broj redara, i tim hitne pomoći, a sudionici u prometu i trkači tijekom natjecanja dužni su pratiti režim prometa na trasi utrke.

IV.

            Ovaj Zaključak stupa na snagu danom donošenja i objaviti će se na oglasnoj ploči Općine Križ.

REPUBLIKA HRVATSKA

ZAGREBAČKA ŽUPANIJA

OPĆINA KRIŽ

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA: 620-01/18-01/03

URBROJ: 238/16-03-18-24

Križ, 13.04.2018.

                                                                                                         Općinski načelnik Općine Križ:

        Marko Magdić, struč.spec.oec.

VAŽNA OBAVIJEST – Općina Križ organizira dežurstvo za pomoć najugroženijima

Kako bi pomogla svojim najugroženijim stanovnicima koji žive sami, starije su dobi i nemoćni, a hladnoća i snijeg zadaje im dodatne probleme Općina Križ organizirati će tijekom tijekom ovog vikenda i u periodu izrazito niskih temperatura, dežurstvo u slučaju potrebe.

Naime mnogo je onih koji nemaju nikoga da im očisti snijeg, donese namirnice, nabavi drva ili ih odveze doktoru u slučaju neke hitne potrebe. Upravo zato, Općina Križ prije svega apelira na sve svoje građane da pomognu susjedima kojima je potrebna pomoć.

Ukoliko je potrebno, obavijestite Općinu Križ ako imate saznanja o samačkim ili staračkim domaćinstvima, starijim osobama koje žive same, bolesne su, nemaju nikoga da im pomogne, nemaju struje, vode, ogrijeva, onima kojima ovi zimski uvjeti zadaju dodatne probleme.

Po svakoj dojavi, na broj telefona 091/2824-501, Općina će se pobrinuti i pružiti pomoć koja je u tom trenutku potrebna.

OBAVIJEST O JEDNOKRATNOJ NOVČANOJ POMOĆI UMIROVLJENICIMA I NEZAPOSLENIM OSOBAMA

Općina Križ će ove godine dijeliti prigodnu jednokratnu novčanu pomoć u naravi sukladno Odlukama Općinskog vijeća Općine Križ od 21.11.2017. godine.

UMIROVLJENICI
Pravo na dar u naravi u vrijednosti od =150,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna. Podjela Potvrda dara u naravi obavljati će se preko Udruge umirovljenika Općine Križ, uz predočenje osobne iskaznice i dokumenta na kojem je vidljiv iznos mirovine.
Podjela Potvrde dara u naravi za umirovljenike obavljati će se
14.12.2017. (četvrtak) i 15.12.2017. (petak)
 od 8 do 13 sati u Domu umirovljenika u Križu
 od 8 do 13 sati u Vatrogasnom domu u Novoselcu.

NEZAPOSLENI
Podjela Potvrda dara u naravi nezaposlenim osobama s prebivalištem na području Općine Križ i to također u vrijednosti dara od =150,00 kuna po nezaposlenoj osobi, prijavljenoj u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad prema popisu do dana 30.11.2017. godine, obavljati će se u Općini Križ uz predočenje osobne iskaznice.
Podjela Potvrde dara u naravi za nezaposlene osobe obavljati će se
14.12.2017. (četvrtak) i 15.12.2017. (petak)
 od 8 do 13 sati u zgradi Općine Križ, na šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Potvrde dara u naravi moći će se jednokratno iskoristiti u razdoblju od 14.12.2017. do 30.12.2017. godine, u bilo kojoj od prodavaonica koje su pristale sklopiti ugovor s Općinom Križ, a to su sljedeće:
 Lonia u Križu i Novoselcu
 Mlin i pekare u Križu, Novoselcu, Obedišću i Rečici Kriškoj
 Moslavina usluge (Samoposluga) u Novoselcu
 Tival (Mlinček) u Križu

Odluka o radnom vremenu i drugim uvjetima obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području Općine Križ

Općinsko vijeće Općine Križ je na 5. sjednici Općinskog vijeća, održanoj dana 26.10.2017. godine, donijelo novu Odluku o radnom vremenu i drugim uvjetima obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području Općine Križ. Sukladno spomenutoj Odluci objavljenoj u Glasniku Zagrebačke županije br. 33/17. https://www.zagrebacka-zupanija.hr/media/filer_public/a6/99/a69902b3-28e3-476d-94d0-e16c5fdf964d/za_tisak_-_glasnik_33-2017.pdf  ugostiteljski objekti iz skupine «Restorani» i «Barovi» na području Općine Križ (oni koji to žele) mogu raditi u produljenom radnom vremenu, od radnog vremena propisanog zakonom i to u dane: – s petka na subotu do 3,00 sata i sa subote na nedjelju do 3,00 sata, a uz uvjet da se ne narušava javni red i mir kao i da se primjenjuju mjere zaštite od buke noću, sukladno posebnim propisima.

U Općini Križ nekolicina ugostiteljskih objekata iz skupine Restorani i Barovi iskazali su želju za produljenim radnim vremenom od vremena propisanog Zakonom ( od 6.00 do 24.00 sata). S obzirom da sukladno Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti mišljenje na prijedlog uvjeta koji moraju biti ispunjeni za rad ugostiteljskih objekata u produženom radnom vremenu mora dati turistička zajednica, a budući da Općina Križ nema turističku zajednicu, od nadležnih je institucija zatraženo te u konačnici dobiveno mišljenje Ministarstava turizma da budući nema turističke zajednice, Odluku o produljenju Zakonom propisano radno vrijeme ugostiteljskih objekata restorana i barova jednako kao uvjete koji moraju biti ispunjeni za rad ugostiteljskih objekata u produženom radnom vremenu donosi predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave.

Općinski načelnik može na zahtjev ugostitelja za pojedini ugostiteljski objekt iz skupine „Restorani“ i „Barovi“ rješenjem odrediti drugačije radno vrijeme, radi organiziranja  prigodnih proslava (dočeka Nove Godine, svadbi, maturalnih zabava i sličnih  događanja). Pojedinim ugostiteljskim objektima u kojima po službenim podacima nadležne policijske postaje i drugih nadležnih tijela, učestalo dolazi do remećenja javnog reda i mira te utvrđenih  kršenja propisa o buci, Općinski načelnik može po službenoj dužnosti rješenjem odrediti raniji završetak radnog vremena. Općinski načelnik može za ugostiteljske objekte iz skupine „Restorani“ i „Barovi , za vrijeme održavanja manifestacija, sportskih događanja, glazbenih festivala i slično, odlukom odrediti drugačije radno vrijeme.