JAVNI POZIV za dodjelu potpore za umjetno osjemenjivanje krava i krmača sukladno Programu potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2025. godinu

Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20),  članaka 54. i 101. Statuta Općine Križ (“Glasnik Zagrebačke županije” br. 11/21 i 57/23) i članka 7. Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2025. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 50/24 i 3/25), po prethodno pribavljenom Mišljenju Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva (KLASA: 404-01/25-01/3, URBROJ: 525-07/311-25-4 od 07. veljače 2025. godine), Općinski načelnik Općine Križ raspisuje

JAVNI POZIV
za dodjelu potpore za umjetno osjemenjivanje krava i krmača sukladno Programu potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2025. godinu

I. PREDMET JAVNOG POZIVA:

Predmet javnog poziva je dodjela potpore male vrijednosti u poljoprivredi na području Općine Križ za 2025. godinu sukladno pravilima EU o pružanju državne potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju propisanim:

  • Uredbom Komisije (EU) br. 1408/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potporu de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 352, 24.12.2013.), Uredbom Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o promjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 51/1, 22.2.2019.) i Uredbom Komisije (EU) 2024/3118 od 10. prosinca 2024. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L, 13.12.2024.) – u daljnjem tekstu: Uredba 1408/2013.

II. DEFINICIJA POJMOVA:

U smislu ovog Javnog poziva definiraju se sljedeći pojmovi:

  1. “Potpora” podrazumijeva dodjelu namjenskih bespovratnih novčanih sredstava iz proračuna Općine Križ za sufinanciranje aktivnosti koje su predmet Javnog poziva.
  2. “Podnositelj”  je svaki poduzetnik koji podnosi zahtjev za ostvarenje potpore temeljem ovog Javnog poziva.
  3. “Korisnik” je svaki poduzetnik koji udovoljava uvjetima za dodjelu potpore.
  4. “Primarna poljoprivredna proizvodnja” znači proizvodnja proizvoda iz tla ili stočarstva navedenih u Prilogu I. Ugovora o funkcioniranju Europske unije bez obavljanja dodatnih radnji kojima bi se promijenila priroda tih proizvoda.

III. PRIHVATLJIVI KORISNICI:

Prihvatljivi korisnici mogu biti poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava ili Upisnik poljoprivrednika, sa sjedištem i poljoprivrednom proizvodnjom (poljoprivredno zemljište, nasadi, stoka, gospodarski objekti i sl.) na području Općine Križ, te poljoprivredna gospodarstva sa sjedištem u Općini Križ i poljoprivrednom proizvodnjom izvan područja Općine Križ, a koja zadovoljavaju kriterije propisane za pojedine aktivnosti.

Poljoprivredno gospodarstvo obuhvaća sljedeće subjekte u poljoprivrednoj proizvodnji: obiteljska poljoprivredna gospodarstva, samoopskrbna poljoprivredna gospodarstva, poljoprivredna gospodarstva, trgovačka društva, obrte i zadruge registrirane za obavljanje poljoprivredne djelatnosti.

Na javni poziv ne mogu se javiti podnositelji u stečaju i postupku likvidacije (zatvaranja) i oni koji imaju nepodmirene obveze prema Općini Križ odnosno državnom proračunu.

IV. PRIHVATLJIVA AKTIVNOST:

Općina Križ će u 2025. godini dodjeljivati potporu sukladno Uredbi 1408/2013 i članku 6. Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2025. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 50/24 i 3/25; u daljnjem tekstu: Program) za sljedeću aktivnost:

  • Mjera 2. Umjetno osjemenjivanje krava i krmača.

V.  UVJETI ZA ODOBRAVANJE POTPORE:

Mjera 2. Umjetno osjemenjivanje krava i krmača

Potpora se može ostvariti za usluge osjemenjivanja krava i krmača ili nabavu sjemena za obavljanje umjetnog osjemenjivanja na vlastitom stadu, za vlasnike koji sami vrše umjetno osjemenjivanje životinja.

Uvjet za dodjelu potpore:

  • račun/računi od veterinarske stanice/ambulante za izvršeno umjetno osjemenjivanje ili nabavu sjemena

Intenzitet potpore po korisniku:

  • 100 % vrijednosti prihvatljivih troškova bez PDV-a, a najviše do 500,00 eura godišnje po korisniku.

VI. OPĆI UVJETI ZA DODJELU POTPORA:

Prihvatljivo ulaganje za dodjelu potpore je ono koje kumulativno ispunjava sljedeće uvjete:

  • provodi ih prihvatljiv Korisnik,
  • odnose se na prihvatljivu aktivnost unutar mjere Javnog poziva,
  • realizira se na području Općine Križ,
  • prihvatljivi  troškovi moraju biti u skladu s Javnim pozivom i nastali u razdoblju od 01. siječnja 2025. godine do 15. studenoga 2025. godine,
  • nisu financirana iz drugih izvora Proračuna Općine Križ ili ostalih davatelja državnih potpora
  • najviši ukupni godišnji iznos potpore male vrijednosti u poljoprivredi u 2025. godini koju jedan korisnik može ostvariti iznosi 2.500,00 EUR-a.

VII. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA:

Zahtjev za dodjelu potpore podnosi se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ u pisanom obliku na obrascu zahtjeva kojeg izrađuje Jedinstveni upravni odjel Općine Križ.

Obrazac je dostupan uz objavljeni javni poziv na internetskoj stranici Općine Križ, www.opcina-kriz.hr ili se može preuzeti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ.

Uz zahtjev za dodjelu potpore, podnositelj prijave prilaže odgovarajuću dokumentaciju, određenu u obrascu zahtjeva i javnom pozivu.

Korisnici potpore uz svoj zahtjev za dodjelu potpore prilažu sljedeće:

  • Ispis osnovnih podatka poljoprivrednog gospodarstva iz AGRONET sustava ili potvrda APPRRR-a
  • Preslike računa i dokaza o plaćanju prihvatljivog troška sukladno specifikaciji troškova u zahtjevu
  • Potvrda nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga podnositelja po evidenciji koju vodi Porezna uprava ne starija od 30 dana od dana podnošenje prijave
  • Ispis iz e-posjednik ili JRDŽ aplikacije
  • Ugovor o otvaranju transakcijskog računa ili preslika kartice transakcijskog računa s vidljivim IBAN brojem
  • Izjavu o dodijeljenim potporama tijekom tri godine,
  • Izjavu o dobivenoj potpori za istu svrhu iz drugih izvora,
  • Izjavu o nepostojanju dugovanja.

VIII. POSTUPAK DODJELE POTPORE MALE VRIJEDNOSTI  I REDOSLIJED OBRADE ZAHTJEVA:

  1. Podnošenje potpisanog zahtjeva za dodjelu potpore s pripadajućom dokumentacijom
  2. Administrativna kontrola i obrada zahtjeva za dodjelu potpore,
  3. Po potrebi, obavještavanje podnositelja o potrebi za dopunu/obrazloženje/ispravak,
  4. Administrativna kontrola i obrada dopunjenih/ispravljenih zahtjeva za dodjelu potpore,
  5. Donošenje Odluke o dodjeli potpore male vrijednosti za osiguranje biljne i stočarske proizvodnje, s najvišim iznosom potpore
  6. Izdavanje Obavijesti o odbijanju zahtjeva za potporu zbog neprihvatljivosti/ nepravovremenosti ili Obavijesti o odbacivanju zahtjeva za potporu zbog nedostatnosti sredstava,
  7. Isplata potpore.

IX. NAČIN OBRADE ZAHTJEVA I RASPODJELE SREDSTAVA:

Postupak obrade podnesenih zahtjeva za mjeru 2. iz Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2025. godinu provodi Povjerenstvo za potpore na području Općine Križ (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) koje imenuje Općinski načelnik Općine Križ. Povjerenstvo može, po potrebi zatražiti i dodatnu dokumentaciju radi jasnijeg obrazloženja zahtjeva korisnika potpore.

Zahtjevi se rješavaju prema redoslijedu zaprimanja i do utroška proračunskih sredstava.

Na osnovu provedenog javnog poziva i kontrole pristiglih zahtjeva, a na prijedlog Povjerenstva Općinski načelnik Općine Križ donosi Odluku o dodjeli potpore male vrijednosti.

Potpore se dodjeljuju u skladu s raspoloživim sredstvima do iskorištenja istih.

Ukupan iznos svih potpora po jednom poljoprivrednom gospodarstvu iz Programa ne može iznositi više od 2.500,00 EUR-a tijekom jedne kalendarske godine.

Za isto ulaganje tj. mjeru, korisnik može potporu temeljem ovog javnog poziva ostvariti samo jednom.

Sukladno članku 3. Uredbe de minimis ukupan iznos potpora male vrijednosti koji je dodijeljen jednom poduzetniku ne smije prijeći iznos od 50.000,00 EUR-a tijekom bilo kojeg razdoblja od tri godine te se ta gornja granica primjenjuje bez obzira na oblik ili svrhu potpore.

Sukladno članku 7. Pravilnika o državnim potporama poljoprivredi i ruralnom razvoju („Narodne novine“ broj 7/21) prije dodjeljivanja potpore podnositelj zahtjeva mora svom zahtjevu priložiti izjavu, u pisanom ili elektroničkom obliku, o svakoj drugoj potpori de minimis na koju se primjenjuje Uredba de minimis  ili druge uredbe o potporama de minimis primljenoj tijekom bilo kojeg trogodišnjeg razdoblja.

Davatelj potpore male vrijednosti dužan je korisniku potpore male vrijednosti dostaviti obavijest da mu je dodijeljena potpora male vrijednosti sukladno Uredbi de minimis pisanim ili elektroničkim putem te obavijestiti o iznosu potpore izraženom u bruto novčanoj protuvrijednosti i o njezinu de minimis karakteru.

Korisnik potpore dužan je omogućiti davatelju potpore kontrolu namjenskog utroška dobivene potpore.

Korisnik koji nenamjenski utroši potrebna sredstva, dužan je odobrena sredstva vratiti i gubi pravo sljedećih pet godina na poticajna sredstva Općine Križ.

X. NAZIV I ADRESA TIJELA KOJEM SE ZAHTJEV PODNOSI:

OPĆINA KRIŽ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, s naznakom “ZAHTJEV ZA POTPORU U POLJOPRIVREDI – UMJETNO OSJEMENJIVANJE“ ili na info@opcina-kriz.hr.

XI. VRIJEME TRAJANJA JAVNOG POZIVA:

Javni poziv je otvoren do 15. studenoga 2025. godine odnosno do iskorištenja sredstava.

XII. INFORMACIJE:

Jedinstveni upravni odjel Općine Križ, tel. 01/2831-510; 01/2831-519.

OBAVIJEST ZAKUPCIMA POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA U VLASNIŠTVU RH NA PODRUČJU OPĆINE KRIŽ

Izvješće o ispunjavanju ciljeva Gospodarskog programa za 2024. godinu

Ovim putem podsjećamo zakupnike poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske na području Općine Križ da je zakupnik sukladno članku 38. stavku 8. Zakona o poljoprivrednom zemljištu („Narodne novine“ br. 20/18, 115/18, 98/19 i 57/22) dužan jedinici lokalne samouprave na čijem se području zemljište nalazi (Općini Križ) podnositi godišnje izvješće o ispunjavanju ciljeva Gospodarskog programa svake godine do kraja ožujka za prethodnu godinu na obrascu koji je propisan Pravilnikom o Gospodarskom programu korištenja poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske („Narodne novine“ br. 104/2252/23).

UREĐEN DRUŠTVENI DOM U NOVOSELCU

Društveni dom u Novoselcu prvi je društveni dom na području Općine Križ koji je prije desetak godina doživio sveobuhvatnu obnovu. Njegovo je korištenje i stalna zauzetost od strane građana i udruga, dokaz da se isplati ulagati u obnovu društvenih domova, jer tako dobivamo dodanu vrijednost za cijelu zajednicu.

Uz uređenje ostalih domova na području Općine, neophodno je obnavljati i postojeće. Tako je krajem protekle godine u Društvenom domu u Novoselcu uređen novi, zasebni vatrogasni pristup. Naime, spomenuti Društveni i vatrogasni dom koriste i članovi DVD-a Novoselec, budući je uz isti vatrogasno spremište. Novi pristup namijenjen je isključivo vatrogascima, izlazi na Česmansku ulicu gdje je postavljena ulazna rampa što omogućuje neometani ulaz i izlaz vatrogascima.

Također, Općina privodi kraju i unutarnju obnovu Društvenog doma koja je uključivala soboslikarske radove, odnosno bojanje zidova velike sale, bojanje lamperije u manjoj sali te uređenje, odnosno obnovu i lakiranje parketa u maloj sali koja se također koristi od strane DVD-a Novoselec za provedbu vatrogasnih vježbi. Ujedno su obnovljene elektroinstalacije i postavljena nova rasvjetna tijela.

Ukupna investicija koja uključuje sve navedene radove iznosi oko 23.000,00 EUR-a.

Natječaj – rukovatelj građevinskim strojem

Trgovačko društvo Poduzetnička zona Križ d.o.o., Zagrebačka 7, Križ, OIB: 88060877962 dana 21.02.2025. raspisuje Natječaj za novo radno mjesto – Rukovatelj građevinskim strojevima 1 (jedan) izvršitelj na određeno vrijeme s punim radnim vremenom za zamjenu za roditeljski dopust u trajanju od dva mjeseca.

Uvjeti koje kandidat mora ispunjavati:

  • završena srednja stručna sprema
  • radno iskustvo: minimalno godinu dana na istim ili sličnim poslovima
  • prednosti: vozačka dozvola C kategorija, KOD 95, digitalna kartica vozača

Kandidati za radno mjesto su dužni priložiti:

  • životopis (poželjno je navesti broj telefona ili mobitela kandidata)
  • dokaz o završenoj srednjoj školi (preslika)
  • presliku osobne iskaznice
  • dokaz o položenoj C kategoriji – preslika vozačke dozvole

lsprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik.

Opis poslova:

  • zadužuje radni stroj i odgovara za isti
  • radovi na rukovanju, održavanju građevinskim strojem i drugom opremom kojom rukuje
  • radovi na iskopu tla, premještanju i prevoženju iskopnog materijala
  • obavlja i druge poslove po nalogu direktora društva

Mjesto rada: Križ i druga mjesta u Općini Križ

Radno vrijeme: u pravilu jednokratno, ujutro 7-15 sati

Svi izrazi koji se koriste u tekstu, a imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, obuhvaćaju na jednak način i muški i ženski rod. Na natječaj se mogu javiti kandidati oba spola, sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova.

Pisane prijave s dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici uz obaveznu naznaku:

„PRIJAVA NA JAVNI NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO RUKOVATELJ GRAĐEVINSKIM STROJEM – NE OTVARATI“ na adresu: PODUZETNIČKA ZONA KRIŽ D.O.O., ZAGREBAČKA 7, 10314 KRIŽ.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se do zaključno s danom 27.02.2025. godine, a natječaj je objavljen dana 21.02.2025. godine na oglasnoj ploči Poduzetničke zone Križ d.o.o., internet stranici Poduzetničke zone Križ d.o.o.  https://www.poduzetnicka-zona-kriz.hr i internet stranici Općine Križ https://www.opcina-kriz.hr.

Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Dostavljena dokumentacija neće se vraćati osim ukoliko se radi o dokumentu u originalu kojim se dokazuje ostvarivanje prava prednosti. Osoba koja ne podnese pravodobnu i potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj.

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan/na je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.

Kandidat koji može ostvariti pravo prednosti kod prijama sukladno članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48.  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) , dužan/a se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine” broj 121/17, 98/19 i 84/21) te članku 48.  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19)   uz prijavu na natječaj dužan/a je priložiti, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14, 98/18 i 32/20) uz prijavu na javni natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Nakon utvrđivanja liste kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, čije su prijave pravodobne i potpune, pozvat će se na razgovor (intervju).

O vremenu i mjestu održavanja intervjua kandidati će biti obaviješteni telefonski odnosno na kontakt naveden u priloženoj dokumentaciji ili na drugi način.

Izabrani kandidat pozvat će se da u primjerenom roku, a prije donošenja odluke o zapošljavanju, dostave izvornike priloženih preslika iz natječaja, uz upozorenje da se nedostajanje traženih isprava smatra odustajanjem od natječaja.

Ako se na natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na intervjuu, Uprava društva obustaviti će postupak po ovom natječaju.

Prijavom na natječaj kandidati/kinje su izričito suglasni da Poduzetnička zona Križ d.o.o. može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka  (“Narodne novine” broj 42/18).

Kandidati će biti obaviješteni o ishodu natječajnog postupka usmeno, telefonski (odnosno na kontakt naveden u priloženoj dokumentaciji) ili na dr. način nakon intervjua svih kandidata (čije su prijave pravodobne i potpune), pri čemu će Odluka o zapošljavanju – Rukovatelj građevinskim strojem biti objavljena na mrežnim stranicama (web stranici) Poduzetničke zone Križ d.o.o. www.poduzetnicka-zona-kriz.hr i na oglasnoj ploči.

Uprava društva zadržava pravo poništenja natječaja i ne odabira niti jedne pristigle prijave na natječaj.

Poduzetnička zona Križ d.o.o.
Direktor
Bojan Zoger dipl.ing.

POZIV ZA DOSTAVU PONUDE – IZGRADNJA SPOMEN OBILJEŽJA – IZGRADNJA SPOMENIKA HRVATSKIM BRANITELJIMA

BESPLATNA PREDSTAVA ZA DAN ŽENA I POSEBNO IZNENAĐENJE ZA SVE ŽENE NAKON PREDSTAVE!

U povodu Međunarodnog dana žena 8. ožujka 2025. godine, Općina Križ organizirala je besplatnu predstavu u režiji Ljubomira Kerekeša pod nazivom „Babinjak“. Predstava započinje u 19 sati u Domu kulture Josip Badalić u Križu i traje 75 minuta, a nakon predstave, Općina Križ za sve je žene pripremila posebno iznenađenje. Zato svakako dođite!

Tekst: LJUBOMIR KEREKEŠ
Režija:
LJUBOMIR KEREKEŠ
Dobna skupina
16+
OPIS PREDSTAVE:
“Babinjak” ne mora nužno biti trač partija ili razmjena recepata. U novoj predstavi Ljubomira Kerekeša, “Babinjak” čine Kata, Seka, Ružica i Boža, članice Udruge žena “Moramo” koje imaju puno većih problema od običnog uživanja u traču. Odlučne u svojoj nakani da opljačkaju lokalnu mesnicu jer im je bahati mesar prodao staro i pokvareno meso zbog kojega je smrtno stradao Katin pas, počinju pripreme za dugo očekivanu osvetu kako bi se konačno zauzele za sebe i pomogle u humanitarnoj akciji. Uz stalno preispitivanje svojih odluka i borbe sa strahom od neuspjeha ova predstava će govoriti o problemima nasilja nad ženama, o problemima etiketiranja i omalovažavanja žena u društvu, kao i o empatiji i međusobnoj pomoći koje danas u društvu ima sve manje. “Babinjak” okreće novu kazališnu stranicu Kerekesh Teatra.

IGRAJU:
Isidora Ferenčina
Mirna Medaković Stepinac
Zdenka Šustić
Lana Gojak Bajt

PRIJAVI SE NA 6. UTRKU CROSS HILL RUN KRIŽ, DOBRA ZABAVA ZAGARANTIRANA!

Spremni za novo izdanje CHR-a? Općina Križ i Run Croatia i ove godine pripremaju adrenalinsku poslasticu za sve ljubitelje trčanja na 6. po redu utrci CROSS HILL RUN koja će se održati u subotu 24. svibnja 2025. godine na dobro poznatoj brdovitoj ruti kroz naselja Križ i Novoselec.

Sve će začiniti vođenje ovogodišnjeg moderatora utrke Luke Bulića i DJ-a Matije Hršaka koji će se pobrinuti za odličnu atmosferu na startu i tijekom utrke. Naravno i ove godine sve će kulminirati dobrom zabavom na KRIGL FESTU/craft & grill & rock festu, na kojem uz dobro craft pivo, svi posjetitelji uživati uz još bolju glazbu i to mladog glazbenika Odina S, neponovljivih The Jumpin’ Jigawattsa i zvijezda večeri benda PipsChips&Videoclips.

Prijave za utrku su otvorene do 19.05.2025. Duljina: 5 km, 10 km i Pivska milja

Cijena startnine ostala je ista kao i protekle godine, 20 EUR-a za 5 km i 10 km i 5 EUR-a za Pivski milju.

U cijenu startnine utrke na 5 km i 10 km uključeno je sljedeće:

  • startni broj, digitalno mjerenje vremena te objava rezultata na www.runcroatia.hr, i www.utrka.com
  • vođenje evidencije i bodovanja
  • okrjepe za trkače dužinom staze i na završetku utrke
  • medicinska pomoć
  • službena majica utrke – za sve prijavljene trkače s uplaćenim startninama do 15.05.2025. u ponoć
  • bogati startni paket 
  • medalje po apsolutnim kategorijama + finišerske medalje za sve sudionike
  • sudjelovanje u kvizu s vrijednim nagradama
  • večera i After Run party na Krigl festu

Četiri pive, jedna milja – Kriška pivska milja!

Kriška pivska milja događaj je kojim spajamo Cross hill run i Krigl fest, a s ponosom najavljujemo da su pokrovitelji pivske milje i ove godine PIVOVARA MEĐIMURSKI LEPI DEČKI.

Općina Križ i partner Run Croatia pobrinuli su se da svi oni koji vole trčati – a neizostavno uz to vole i pivo – spoje te svoje dvije strasti u jedno! Pivska milja natjecanje je koje izaziva one dovoljno hrabre (ili lude). U 1600m morate popiti 4 piva na svakih 400m i završiti utrku! Zvuči jednostavno? Slobodno probajte, no prijavite se što prije jer su prijave ograničene na 30 sudionika muških ili ženskih. Cijena startnine za pivski milu iznosi 5 EUR-a, a uključuje: mjerenje vremena, startni broj, 4 piva na utrci, finišerska medalja, večera i nagrade za prva tri mjesta za muškarce i žene.

Više o utrkama, prijavama i propozicijama na www.runcroatia.hr, i www.utrka.com , a dodatne informacije o propozicijama utrka i kako se prijaviti možete dobiti i na e-mail: sven.veronek@gmail.com  

Ruta: https://www.plotaroute.com/route/793323?units=km 

PROGRAM CROSS HILL RUN & KRIGL FESTA:
15.00 h -16.30 h –podizanje startnih brojeva i startnih paketa (sportska dvorana Križ)
16,00 h – sportske igre za djecu u organizaciji Dječjeg vrtića Križić-kružić (park)
16.30 h – zagrijavanje uz profesionalnu trenericu – startna zona
17.00 h – start utrka na 5 km i 10 km 
18.00 h – KRIGL FEST Craft & gril & rock fest u centru Križa
18.30 h – start Pivske milje
19.00 h – dodjela nagrada, večera i after party na Krigl festu
19.30 h – nastup Odina S i benda The Jumpin Jigawats
21.00 h – nastup benda PipsChips&Videoclips.

OBAVIJEST HŽPP

Ured uprave HŽPP obavještava da zbog radova na projektu rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Dugo Selo – Križevci, koje izvodi HŽ Infrastruktura, te smanjenih kapaciteta kolodvora Dugo Selo, od 17. veljače 2025. do daljnjega, od ponedjeljka do petka, na relacijama Zagreb GK – Dugo Selo i obratno,  Zagreb GK – Vrbovec i obratno, Novoselec – Zagreb GK te Križevci – Zagreb GK i obratno dio vlakova neće voziti. Popis vlakova koji neće voziti možete pogledati ovdje.

Napomene:

Od ponedjeljka do petka na relaciji Zagreb GK – Dugo Selo vlak br. 931 (Zagreb GK 8.53 – Bjelovar 10.30) zaustavljat će se u svim kolodvorima i stajalištima.

Od ponedjeljka do petka na relaciji Dugo Selo – Zagreb GK vlak br. 934 (Bjelovar 17.20 – Zagreb GK 18.54) zaustavljat će se u svim kolodvorima i stajalištima.

Zbog posebne regulacije prometa očekuju se znatna kašnjenja. Ispričavamo se putnicima i molimo ih za razumijevanje.

Više informacija o radovima možete pronaći na https://www.hzpp.hr/radovi-na-pruzi (relacija Zagreb GK – Dugo Selo – Vrbovec – Križevci /Novoselec – Zagreb GK).

Također, od 6. do 9. ožujka 2025. kolodvor Dugo Selo bit će zatvoren za promet zbog čega će biti uvedena posebna regulacija prometa kojom će biti obuhvaćeni svi vlakovi koji prolaze kroz kolodvor Dugo Selo. Radi se o vlakovima na relacijama Vukovar – Vinkovci – Zagreb GK, Osijek – Virovitica – Bjelovar – Zagreb GK, Koprivnica – Zagreb GK i Dugo Selo – Zagreb GK – Harmica.  O organizaciji prometa od 6. do 9. ožujka naknadno ćemo vas obavijestiti.    

 HŽ Putnički prijevoz d.o.o., Strojarska cesta 11, Zagreb, www.hzpp.hr

Svim pripadnicima Sustava 112 čestitamo njihov Dan!

Od 2005. godine u Republici Hrvatskoj se 11. veljače obilježava kao Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe – Dan 112.

Zamišljen kao jedinstveni europski broj za sve hitne službe, Vijeće europskih zajednica donijelo je odluku o njegovom uvođenju 1991. godine te je broj 112 vrlo brzo prepoznat kao sustav na koji se građani i turisti mogu osloniti u svakoj hitnoj situaciji. Tako Sustav 112 koordinira akcije traganja i spašavanja, hitne medicinske pomoći, spašavanja na moru, alarmiranja policijskih i vatrogasnih službi i sl.

U Republici Hrvatskoj Sustav 112 djeluje unutar Ravnateljstva civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova, a čini ga ukupno dvadeset županijskih centara koji djeluju kao jedinstveni operativno-komunikacijski centri te Operativni centar civilne zaštite koji koordinira aktivnosti na državnoj razini. Za područje Zagrebačke županije i Grada Zagreba, a time i Općine Križ, nadležan je Županijski centar 112 Zagreb.

U 2024. godini na broju 112 zabilježeno je ukupno 1.839.837 poziva od kojih je Županijski centar 112 Zagreb zaprimio 378.547 poziva što je jedna trećina ukupno zabilježenih poziva u Hrvatskoj.

Od uspostave broja 112 u Republici Hrvatskoj – od 2005. do kraja 2024 . godine na broju 112 zabilježeno je nešto više od 37 milijuna poziva.

Broj 112 dostupan je 24 sata dnevno, svih 365 dana u godini, pozivi su besplatni sa svih javnih telefonskih govornica, mobilnih ili fiksnih telefonskih priključaka, štedi vrijeme jer se jednim pozivom istovremeno alarmira nekoliko službi, locira pozivatelja te je prijem hitnog poziva moguć na više jezika.

Također, kontinuirano se radi na nadogradnji postojećeg sustava – tako da osim lociranja pozivatelja, sada možete poslati i SMS na broj 112 i uputiti e-poziv iz vozila.

Više o sustavi 112 pročitajte u brošuri.

Svim pripadnicima Sustava 112 čestitamo njihov Dan!

Skip to content