OBAVIJEST GRAĐANIMA o radovima uređenja nogostupa u Zagrebačkoj ulici i na Trgu Sv. Križa u Križu

Obavještavaju se građani da će se u Zagrebačkoj ulici – na dijelu od Maksimirske ulice do Trga Sv. Križa te na Trgu Sv. Križa pristupiti izvođenju radova na uređenju nogostupa, uz radove na obnovi podzemne električne mreže te obnovi elektroinstalacije i sustava javne rasvjete.

Radovima će se obuhvatiti kompletna obnova nogostupa, koja uključuje zamjenu postojećeg asfaltnog zastora uz završno opločenje opločnicima,  a rekonstrukcija el.mreže obuhvaća zamjenu podzemnog voda električne mreže uz zamjenu postojećeg sustava javne rasvjete novim objektima i uređajima.

Predvidivo vrijeme početka radova je rujna 2018. godine, a predvidivi krajnji rok završetka je 30 radnih rada, koji može biti produljen razmjerno nepovoljnim vremenskim uvjetima.

Radovi će se izvršavati u 8 jednakih dionica do funkcionalne gotovosti.

U tijeku izvođenja radova, kolni prilaz parcelama biti će kratkotrajno ograničen, te se građani pozivaju da korištenje svojih vozila prilagode dinamici izvođenja radova.

 

OPĆINA KRIŽ
Jedinstveni upravni odjel

Akcija odvoza glomaznog otpada kreće u rujnu

Od 17. rujna kreće akcija odvoza glomaznog otpada koja će trajati do 23. studenog. Prvo područje na kojemu će se vršiti odvoz je Grad Ivanić-Grad, a zatim slijede Općine Kloštar Ivanić i Općina Križ.

Detaljni raspored odvoza možete vidjeti na letcima koji su u privitku teksta, a koji će biti podijeljeni korisnicima početkom rujna uz račune za mjesec kolovoz.

Molimo stanovnike koji žive u kućama da otpad odlože unutar svojih dvorišta, u blizini ulaza u dvorište, dostupno vozilu za sakupljanje otpada, do 7 sati ujutro na dan naveden u rasporedu odvoza.

Korisnike koji su vlasnici pasa molimo da iste drže pod nadzorom kako bi radnici mogli sigurno i neometano izvršiti prikupljanje glomaznog otpada.

Korisnici u stambenim zgradama moći će svoj glomazni otpad odložiti u posebne spremnike – kontejnere koji će biti postavljeni u blizini stambenih zgrada.

Navedene informacije možete pronaći na web stranici: www.ivakop.hr , a za sva pitanja nazovite naš broj telefona 2888-938.

Molimo sve korisnike da dobro pročitaju letke, koje će dobiti na kućne adrese, s popisom predmeta koji pripadaju glomaznom otpadu. Sve ono što ne pripada glomaznom otpadu neće biti odvezeno.

kriz_glomazni_otpad

 

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja Dana Općine Križ 2018. godine

U PETAK  24.08.2018. godine od 19:00 do 03:00 sata 25.08.2018. godine (subota)

U SUBOTU 25.08.2018. godine od 15:00 do 03:00 sata dana 26.08.2018. godine (nedjelja),
privremeno će se zatvoriti promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa
na način da se zapriječi promet iz ulice Braće Radića i ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet Zagrebačkom ulicom i ulicom Milke Trnine neometano teći bez zatvaranja.

Dio Trga Sv. Križa na kojem se zatvara promet će biti metalnim barijerama/rampama odvojen od drugih prometnih površina budući je program koncentriran na unutrašnjost parka i parcelu preko puta župne Crkve Uzvišenja Sv. Križa, a na kojoj će od 24.08.2018. godine do 26.08.2018. godine biti postavljen šator sa ugostiteljskim sadržajem, a u kojem će se održati i ostali zabavni sadržaj te koncerti.

Iznimno, radi što bolje i sigurnije organizacije planiranih događanja, Kotlovinafesta i Obiteljske biciklijade i dolaska oldimer vozila,

U NEDJELJU 26.08.2018. godine, samo u razdoblju od 8:30 do 13:00 sati istog dana, privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Ulice Josipa Čopora.

 

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje stoga MOLIMO DA U NAVEDENO VRIJEME NE PARKIRATE VOZILA NA SPOMENUTIM LOKACIJAMA.

 

HVALA NA RAZUMIJEVANJU!

OPĆINA KRIŽ

 

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Postupak dodjele Priznanja Općine Križ „14. rujan“ pokreće svake godine Općinski načelnik Općine Križ raspisivanjem Javnog poziva za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Odluku o dodjeli Priznanja Općine Križ “14. rujan“ donosi Općinsko vijeće Općine Križ povodom obilježavanja Dana Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Priznanje Općine Križ „14. rujan“ dodjeljuje se u znak javnog priznanja građanima Općine Križ i drugim pravnim i fizičkim osobama, njihovim udrugama, lokalnim zajednicama, trgovačkim društvima, obrtima, obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, ustanovama, vjerskim zajednicama te  drugim osobama i subjektima za iznimna dostignuća i doprinos od osobitog značenja za razvitak i ugled Općine Križ i društva u cjelini, a poglavito za uspjehe u unaprjeđenju gospodarstva, znanosti, prosvjete, kulture, sporta, socijalne skrbi i unaprjeđenja i zaštite okoliša te drugih javnih djelatnosti.

Pozivaju se članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građane, trgovačka društva, obrtnike, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe da daju inicijativu za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“. Inicijativa odnosno prijedlog za dodjelu Priznanja mora sadržavati:

  • točan naziv/ime i prezime kandidata kojeg se predlaže za dodjelu priznanja, s adresom i drugim podacima važnim za uspostavu kontakta
  • obrazloženje prijedloga s opisom osobitog dostignuća i doprinosa te priloženom dokumentacijom kojom se dokazuje isti opis i
  • Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja 14. rujan.

Inicijativa odnosno pisani prijedlog s obrazloženjem dostavlja se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10314 KRIŽ do zaključno s danom 10.08.2018. godine (petak).

Pozivni natječaj za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“

Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja 14. rujan

Zaključak o privremenom zatvaranju i regulaciji prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja trkačke utrke Cross Hill Run Križ 2018.

Na temelju članaka 42. i 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne Novine” br. 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13., 137/15. i 123/17.) i članaka 52. i 94. Statuta Općine Križ («Glasnik Zagrebačke županije» br. 3/18.) Općinski načelnik Općine Križ dana 13.04.2018. godine donio je

Z A K L J U Č A K
o privremenom zatvaranju i regulaciji prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja trkačke utrke Cross Hill Run Križ 2018.

I.

            Privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Maksimirske ulice u Križu na sljedeći način:
U subotu 19.05.2018. godine od 15 do 20 sati, zatvara se promet na Trgu Svetog Križa te u Zagrebačkoj ulici od Trga Svetog Križa do skretanja u Čoporovu ulicu u Križu.

II.

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje koje se od 15 sati 19.05.2018. godine (subota ) do 20 sati istog dana, zatvara na parkiralištu Zagrebačke 7 i na Trgu Sv. Križa te u Zagrebačkoj ulici od Trga Svetog Križa do skretanja Maksimirsku ulicu u Križu. Tijekom privremene regulacije prometa iz točke I. ovog Zaključka, na području za koje je privremeno zatvoren promet, omogućeno je prometovanje prilikom dostave i parkiranje dostavnim vozilima ugostitelja i osoba koje obavljaju prigodnu prodaju na štandovima, temeljem odobrenja nadležnog upravnog tijela Općine Križ.

III.

            Trkačka utrka Cross Hill Run Križ 2018. održati će se 19.05.2018. u subotu. Start i cilj utrke biti će u centru Križa, a sama utrka započinje u 17:30 sati.

Trasa utrke: Start utrke je na Trgu Sv. Križa u Križu te se kreće kroz Zagrebačku ulicu, zatim Čoporovom ulicom prema ulici Josipa Badalića u smjeru centra Križa. Iz ulice Josipa Badalića skreće se u ulicu Brače Radića sve do skretanja u Industrijsku cestu. Industrijskom cestom utrka ide u smjeru Novoselca prema Ulici Hrvatske mladeži zatim ulicom Hrvatske mladeži do prvog lijevog odvojka (kroz Kamenarsku ulicu) do Moslavačke ulice. Moslavačkom ulicom u smjeru Križa do kružnog toka na kojem se izlazi na drugom izlazu u ulicu Milke Trnine do Trga Sv. Križa gdje je cilj. Trasa je duga 5 km, a za dionicu od 10 km istrčavaju se dva kruga iste trase.

Za regulaciju prometa na trasi utrke u suradnji s Policijskom postajom Ivanić-Grad, osigurati će se potreban broj redara, i tim hitne pomoći, a sudionici u prometu i trkači tijekom natjecanja dužni su pratiti režim prometa na trasi utrke.

IV.

            Ovaj Zaključak stupa na snagu danom donošenja i objaviti će se na oglasnoj ploči Općine Križ.

REPUBLIKA HRVATSKA

ZAGREBAČKA ŽUPANIJA

OPĆINA KRIŽ

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA: 620-01/18-01/03

URBROJ: 238/16-03-18-24

Križ, 13.04.2018.

                                                                                                         Općinski načelnik Općine Križ:

        Marko Magdić, struč.spec.oec.

VAŽNA OBAVIJEST – Općina Križ organizira dežurstvo za pomoć najugroženijima

Kako bi pomogla svojim najugroženijim stanovnicima koji žive sami, starije su dobi i nemoćni, a hladnoća i snijeg zadaje im dodatne probleme Općina Križ organizirati će tijekom tijekom ovog vikenda i u periodu izrazito niskih temperatura, dežurstvo u slučaju potrebe.

Naime mnogo je onih koji nemaju nikoga da im očisti snijeg, donese namirnice, nabavi drva ili ih odveze doktoru u slučaju neke hitne potrebe. Upravo zato, Općina Križ prije svega apelira na sve svoje građane da pomognu susjedima kojima je potrebna pomoć.

Ukoliko je potrebno, obavijestite Općinu Križ ako imate saznanja o samačkim ili staračkim domaćinstvima, starijim osobama koje žive same, bolesne su, nemaju nikoga da im pomogne, nemaju struje, vode, ogrijeva, onima kojima ovi zimski uvjeti zadaju dodatne probleme.

Po svakoj dojavi, na broj telefona 091/2824-501, Općina će se pobrinuti i pružiti pomoć koja je u tom trenutku potrebna.

OBAVIJEST O JEDNOKRATNOJ NOVČANOJ POMOĆI UMIROVLJENICIMA I NEZAPOSLENIM OSOBAMA

Općina Križ će ove godine dijeliti prigodnu jednokratnu novčanu pomoć u naravi sukladno Odlukama Općinskog vijeća Općine Križ od 21.11.2017. godine.

UMIROVLJENICI
Pravo na dar u naravi u vrijednosti od =150,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna. Podjela Potvrda dara u naravi obavljati će se preko Udruge umirovljenika Općine Križ, uz predočenje osobne iskaznice i dokumenta na kojem je vidljiv iznos mirovine.
Podjela Potvrde dara u naravi za umirovljenike obavljati će se
14.12.2017. (četvrtak) i 15.12.2017. (petak)
 od 8 do 13 sati u Domu umirovljenika u Križu
 od 8 do 13 sati u Vatrogasnom domu u Novoselcu.

NEZAPOSLENI
Podjela Potvrda dara u naravi nezaposlenim osobama s prebivalištem na području Općine Križ i to također u vrijednosti dara od =150,00 kuna po nezaposlenoj osobi, prijavljenoj u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad prema popisu do dana 30.11.2017. godine, obavljati će se u Općini Križ uz predočenje osobne iskaznice.
Podjela Potvrde dara u naravi za nezaposlene osobe obavljati će se
14.12.2017. (četvrtak) i 15.12.2017. (petak)
 od 8 do 13 sati u zgradi Općine Križ, na šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Potvrde dara u naravi moći će se jednokratno iskoristiti u razdoblju od 14.12.2017. do 30.12.2017. godine, u bilo kojoj od prodavaonica koje su pristale sklopiti ugovor s Općinom Križ, a to su sljedeće:
 Lonia u Križu i Novoselcu
 Mlin i pekare u Križu, Novoselcu, Obedišću i Rečici Kriškoj
 Moslavina usluge (Samoposluga) u Novoselcu
 Tival (Mlinček) u Križu